خبرگزاری کار ایران

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تالش خبر داد:

اجرای 359 هزار و 600مترمکعب برف‌روبی در راه‌های ارتباطی شهرستان تالش

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۷۷۰

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تالش گفت: طی بارشهای اخیر با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای تالش 359 هزار و 600 مترمکعب برفروبی در راههای ارتباطی شهرستان تالش صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از تالش، غلامحسین بخت شاهی گفت: طی بارشهای اخیر با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای تالش 359 هزار و  600 مترمکعب برفروبی در راههای ارتباطی شهرستان تالش صورت گرفت.

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تالش افزود: همچنین بالغ بر 200 تن ماسه و نمک پاشی در محورهای کوهستانی حوزه تالش انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به وجود بالغ بر 1200 کیلومتر راه همسنگ درحوزه تالش گفت: در طرح راهداری پاییزی 28 نیروی راهداری مستقر در 3 راهدارخانه مرکزی،لرزه و دیناچال  مشغول فعالیت می باشند.

بخت شاهی خاطر نشان نمود: در بارشهای اخیر نیروهای راهداری حوزه تالش با  22دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین بصورت شبانه روزی کار بازکردن مسیرهای اصلی، فرعی وکوهستانی را بر عهده داشتند.

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تالش افزود:  با تلاشهای شبانه روزی راهداران حوزه تالش از مسدود شدن محور شریانی اسالم به خلخال که  در بارشهای اخیر ارتفاع برف در آن به 90 سانتیمتر رسید جلوگیری شد.

وی در ادامه رفع انسداد مسیر 40 محور روستایی و ییلاقی تالش را از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای تالش برشمرد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به  عملیات کمک رسانی راهداران گفت: با تلاش راهداران به  46 خوروی گرفتار در برف کمک شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز