خبرگزاری کار ایران

به میزبانی شرکت پخش فرآورده نفتی گیلان برگزار شد:

تشکیل سومین جلسه کارگروه تخصصی و عملیاتی تامین سوخت گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۸۶۴

سومین جلسه کارگروه تخصصی و عملیاتی تامین سوخت و مواد نفتی از کارگروه های 14 گانه مدیریت بحران استان گیلان به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد .

به گزارش ایلنا از رشت، سومین جلسه کارگروه تخصصی و عملیاتی تامین سوخت و مواد نفتی از کارگروه های 14 گانه مدیریت بحران استان گیلان به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با حضور نمایندگانی از شرکت های گاز، برق، هلال احمر، نیروی انتظامی، مخابرات، راه و شهرسازی و خطوط لوله ومخابرات برگزار شد .

بررسی شرح وظایف هریک از اعضاء در شرایط عادی و اضطراری، بررسی مصوبات جلسات قبل و همچنین شرح و بسط سناریوی پیشنهادی برای رزمایش واکنش در برابر حوادث که به زودی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان برگزار می شود؛ از اهم سرفصلهای این نشست بود .

علی اصغر عباسی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، ضمن تقدیر از کلیه اعضاء برای همکاری در ارائه سوخترسانی مطلوب در استان، هدف اصلی از این نشست را بحث و بررسی رزمایش آتی منطقه گیلان دانست .

دسترسی سریعتر به افراد و تجهیزات در زمان بحران و هماهنگی با آنها و تمرین اقدامات در بحران شبیه سازی شده برای مواجهه با شرایط واقعی از جمله مواردی است که مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان به آن اشاره کرد .

مدیر منطقه گیلان همچنین افزود: علیرغم اینکه هریک از دستگاهها وظایف خاصی دارند اما در این رزمایش تمرکز به طور خاص بر مساله توزیع سوخت در شرایط بحرانی است، لذا از کلیه اعضاء درخواست می شود که در این خصوص هماهنگی و همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند. 

پیش بینی و رفع نواقص برای جلوگیری از وقوع بحران از جمله مهمترین وظایفی بود که رئیس کارگروه تامین سوخت استان گیلان بدان توصیه کرد و افزود: بررسی بحرانهای گذشته درسطح کشور حکایت از این دارد که اگر تمهیدات لازم در بسیاری از مواقع از قبل اندیشیده شود و نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار گیرد می توان از بسیاری از اتفاقات جلوگیری کرد. 

در ادامه هر یک از اعضاء نقطه نظرات خود را در راستای تجارب بحرانهای گذشته در استان گیلان و ارائه راهکارهای بهتر برای رزمایش مذکور عنوان کردند .

معاونین فنی عملیاتی و بازرگانی ، روسای واحدهای HSE  بهداشت، ایمنی و محیط زیست، تامین و توزیع سوخت، روابط عمومی و حراست از جمله مسئولین مجموعه پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان بودند که در این جلسه حضور داشتند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز