خبرگزاری کار ایران

همزمان با ۷ آذر منتشر شد؛

پیام تبریک فرماندار آستارا به مناسبت روز نیروی دریایی

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۹۲۷

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در پیامی هفتم آذرماه؛ روز نیروی دریایی ارتش را به دلاورمردان دریا دل نیروی دریایی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از آستارا، سیروس شفقی فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در پیامی هفتم آذرماه؛ روز نیروی دریایی ارتش را به دلاورمردان دریا دل نیروی دریایی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است :

هفتم آذرماه؛ یادآور خاطرات با شکوه روزهایی است که دلاور مردان دریادل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عشق و ایمان به آرمان های انقلاب اسلامی و گوش به فرمان ولایت در مقابل هجوم دشمن متجاوز چونان سدی پولادین نقش آفرینی کردند.

دلاورمردی های سلحشوران نیروی دریایی ارتش به عنوان حافظان حریم آب‌های جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بویژه در نبرد قهرمانانه مروارید در هفتم آذرماه سال 59 افتخار و سربلندی را بهمراه داشته و بیش از هر مقوله‌ای شایستگی‌های رزمندگان نیروی دریایی ارتش برای دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و بحری کشور را آشکار می سازد. طی سه دهه اخیر، جهش بلند این نیرو  منجر به حضور هوشمندانه و مقتدرانه در آب‌های فرامنطقه‌ای و خطوط مواصلاتی، موفقیت در ماموریت‌های داخلی و بین‌المللی خطیر و حفاظت غرورآفرین از مرزهای آبی و منافع راهبردی کشورمان در دریا شده که اقتدار و بزرگی ملت ایران را به رخ جهانیان و استکبار کشیده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهدای والامقام نیروی دریایی، این روز را به همه دریادلان بویژه دریادلان مستقر در گیلانتبریک گفته و آرزوی توفیق و سربلندی آنان برای ادامه مسیر دفاع و صیانت از این مرز و بوم را از خداوند متعال خواستارم.

یقین است که در پرتو رهبری‌ و رهنمودهای داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای(حفظه الله) شاهد بالندگی و توفیقات روز افزون نیروی دریایی جمهوری اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز