خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت:

افتتاح مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) ناوگان شمال در بندر انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۱۸۳

با حضور فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش صبح امروز مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) ناوگان شمال در بندر انزلی صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، دریادار دوم افشین رضایی‌حداد صبح امروز در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) ناوگان شمال اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند برای اینکه از محدودیت‌ها بگذرید به محدودیت خود کیفیت دهید.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ضعف مدیریت در هر فعالیتی موجب هدر رفتن منابع و زمان می‌شود، افزود: فرماندهان و عوامل مهندسی به خوبی از زمان و منابع خود برای انجام اقدام‌های مناسب استفاده کردند.

رضایی‌حداد ادامه داد: مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) باید چند سال پیش افتتاح می‌شد اما به دلیل مشکلات مالی این امر محقق به تأخیر افتاد و با مدیریت خوب و استفاده از منابع داخلی افتتاح مجتمع محقق شد.

وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی مذکور با همت و حضور فرماندهان و مدیریت خوب عوامل و با کاهش چشمگیر هزینه‌ها ساخته شده است، به مرمت و تجهیز ساختمان بهداری اشاره کرد و گفت: در گذشته فضای بهداری مناسب نبود اما اکنون با کیفیت خدمات‌دهی مورد استقبال شدید مردم قرار گرفت.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توجه خاص ناوگان شمال به فعالیت‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح این مجتمع موجب ارتقای سطح فرهنگی شویم.

وی درباره گسترش فرهنگ مسؤولیت‌پذیری و وظیفه‌شناسی یادآور شد: این فرهنگ در منطقه جایگاه خوبی پیدا کرده و کارها با کیفیت خود انجام می‌شود.

مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) دارای یک‌هزار متر زیربنا بوده و برای بازسازی و تجهیز آن 560 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز