خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه ای به ایلنا صورت گرفت؛

جوابیه آبفای لنگرود به انتقاد شهردار شلمان نسبت به مشکل آب این شهر

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۲۸۸

روابط عمومی آبفای شهرستان لنگرود نسبت به انتقاد شهردار شلمان در مورد بی تدبیری مسئولان آبفا برای رفع مشکل آب شرب 1000 خانوار این شهر جوابیه ای را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، در پی انتشار گفت و گویی از جعفر حسن زاده شهردار شلمان با عنوان " مشکل آب شرب ۱۰۰۰ خانوار با تأمین ۴۰ متر لوله حل می‌شود" در مورخ13495/8/19 روابط عمومی آبفای شهرستان لنگرود توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد.

متن این جوابیه به شرح زیر است :
با توجه به درج خبر انتقاد شهردار شلمان  مبنی بر بی‌تدبیری مسئولین شهرستان و استان جهت تأمین 40 متر لوله جهت رفع مشکل آب 1000 خانوار در شهر شلمان خواهشمند است پاسخ شرح ذیل جهت روشن شدن اذهان عمومی منتشر شود.

در پی اظهارات شهردار شلمان مبنی بر بی‌تدبیری مسئولین شهرستان و استان در عدم تأمین 40 متر لوله به اطلاع شهروندان ذینفع می رساند در تاریخ 9/ 4/ 95 جلسه ای با حضور نماینده محترم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم شهرستان وجمعی از مسئولین محلی به منظور بررسی مشکلات شهر شلمان تشکیل و موضوع مشکل کمبود فشار آب خیابان امام (ره) بعنوان یکی از موضوعات جلسه مطرح و مقرر شد اداره آبفا بررسی و اقدامات لازم را بعمل آورد لذا امور آب و فاضلاب شهرستان موضوع را بررسی و مشخص شد در ساعات پیک مصرف منطقه مذکور با کمبود فشار آب مواجه است علیهذا مقرر گردید جهت اصلاح شبکه آب از محل اعتبارات عمرانی سال جاری، بخشی از شبکه آب خیابان امام (ره) شلمان، به طول 340 متر بازسازی و اصلاح شود.

اما علی‌رغم عدم تخصیص اعتبارات عمرانی و  به دلیل پیگیرهای مکرّر جناب آقای مهندس لاهوتی نماینده محترم مردم شریف شهرستان لنگرود، مقرر گردید به جهت رفع مشکل شهروندان، اصلاح شبکه آب بصورت تعهدی انجام شود از این رو امور آب و فاضلاب شهرستان عملیات  لوله گذاری مسیر را آغاز  و حدود 300 متر لوله گذاری و اصلاح شبکه آب در دو طرف رودخانه شلمان رود را انجام داده و تمامی انشعابات متصل به شبکه قدیمی را به شبکه جدید منتقل نموده اما با توجه به تقاطع شلمان رود با خیابان مذکور لازم است برای عبور از عرض رودخانه، لوله انتقال آب بطول 40 متر از روی پل شلمان عبور نماید که برای عبور لوله از پل نیاز به اخذ مجوز از اداره راه وحمل‌ونقل جاده‌ای می باشد و به همین منظور مکاتبات لازم انجام و مراحل قانونی صدور مجوز در دست اقدام است.

لازم به ذکر است قبل از شروع عملیات اجرایی، بیش از نیاز پروژه، لوله در محل موجود بوده و هیچ‌گاه در تأمین لوله و اتصالات محدودیتی وجود نداشته است.

بر اساس مطالب پیش‌گفته اولاً آقای حسن‌زاده شهردار شلمان از تمامی مراحل انجام کار و کارهای انجام شده و وجود لوله در مسیر پروژه مطلع بوده و اظهارنظر ایشان مبنی بر عدم تأمین 40 متر لوله مایه تأسف و تعجب است و ثانیاً با وجود اداره آب و فاضلاب در شهر شلمان معلوم نیست به چه دلیل مردم برای مشکلات آب شهر به جای مراجعه به اداره آب و فاضلاب به شهرداری مراجعه می نمایند یا شاید اساساً شهردار محترم از استقرار اداره آبفا در شهر شلمان مطلع نیستند که متأسفانه وقت خود را به جای پاسخگویی به ارباب رجوع حوزه کاری خویش، مصروف پاسخگویی به مراجعین دستگاه دیگری می کنند. ثالثاً توصیه می‌شود شهردار محترم، در حوزه وظایف قانونی خود اظهار نظر نموده و از بیان مسائلی که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود جداً پرهیز نمایند.

در خاتمه ضمن تقدیر از شهروندان شهر شلمان اعلام می دارد در شهر شلمان هیچگونه محدودیتی در تأمین آب شرب وجود ندارد و اداره آبفا شلمان و امور آب و فاضلاب شهرستان لنگرود پاسخگوی مردم فهیم و شریف می باشند.

روابط عمومی آبفا شهرستان لنگرود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز