خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد جشنواره هفته‌ پژوهش گیلان خبر داد:

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۹۹۲

رئیس ستاد جشنواره هفته‌ پژوهش و فناوری گیلان از افتتاح هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان با 52 غرفه در هفته پژوهش و فناوری خبر داد.

به گزارش ایلنا  از رشت، محمدحسین اصغریان صبح امروز در ستاد برگزاری برنامه‌های هفته‌ پژوهش و فناوری گیلان اظهار کرد: هر ساله به مناسبت هفته پژوهش برنامه‌های متعددی را با همکاری سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و مؤسسات مرتبط برگزار می‌شود.

رئیس ستاد جشنواره هفته‌ پژوهش و فناوری گیلان فراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران، برقراری ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی و فرهنگ سازی برای نهادینه کردن پژوهش در جامعه را از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های هفته‌ پژوهش و فناوری در استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های سال جاری هفته پژوهش با رویکرد اقتصاد مقاومتی در گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: شناسایی توانمندی‌های پژوهش و فناوری مراکز تحقیقاتی و پژوهشگران برتر، امکان تجاری‌سازی یافته‌های پژوهش و فناوری از جمله اهداف این برنامه‌ها است.

این مسئول از افتتاح هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان با 52 غرفه در هفته پژوهش و فناوری خبرداد و خاطرنشان کرد: اختتامیه این نمایشگاه با تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده در روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

اصغریان هفته پژوهش و فناوری را فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در کشور دانست و یادآور شد: به منظور فرهنگ‌سازی و تشویق دانش‌آموزان جوایز ویژه‌ای به دو پژوهشگر برتر این بخش اهدا می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان برنامه‌ریزی و اقدام‌های بهتر و مهم‌تر را از جمله فعالیت ذی‌نفعان با اطلاع از روند وضعیت موجود در کشور برای آینده ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز