خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

افزایش 120 درصدی فضاهای سبز و توسعه منابع طبیعی در سطح شهرک‌های صنعتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۰۰۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان از افزایش 120 درصدی مساحت فضاهای سبز و افزایش درختکاری و توسعه منابع طبیعی در سطح شهرک‌های صنعتی استان طی سه سال اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورث لاهوتی اشکوری با بیان دستاوردهای زیست محیطی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گیلان گفت: مهمترین برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در سال 95 رفع نقایص در کیفیت تولیدات و همچنین توجه بیش از پیش به بحث محیط‌زیست است چرا که توسعه صنعتی پایدار نیازمند توجه همه جانبه به محیط زیست بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با اشاره به ایجاد فضای سبز، گلکاری و چمن‌کاری در 65 هکتار از اراضی شهرک‌های‌صنعتی از افزایش 120درصدی مساحت فضاهای سبز و افزایش درختکاری و توسعه منابع طبیعی در سطح شهرک‌های صنعتی استان طی سه سال اخیر، خبر داد و افزود: هم اکنون 116 هکتار از مساحت شهرک ها و نواحی صنعتی استان به فضای سبز اختصاص یافته است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در ادامه از اجراء و عملیات احداث 5 تصفیه خانه در شهرک‌های صنعتی نقره ده آستانه اشرفیه، کوچیچال فومن، سکام رضوانشهر، نالکیاشر لنگرود، سفیدرود رشت خبر داد و گفت: به منظور کنترل و کاهش آلاینده های حاصل از تولیدات صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی، این شرکت اقدام به طراحی و اجرای تصفیه خانه فاضلاب کرده است.

وی در ادامه بیان داشت : تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی رودسر با حضور مسئولین کشوری افتتاح و به بهره برداری رسید و فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی لاهیجان که مطالعات آن به پایان رسیده است از اوایل سال جدید روند اجرا و احداث آن آغاز خواهد شد .

لاهوتی در پایان تصریح کرد: احداث و راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب، ملزم شدن واحدهای صنعتی جهت احداث پیش تصفیه، امکان اتصال تمامی واحدهای‌صنعتی به شبکه فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در هرچه بهتر شدن و رفع دغدغه های زیست محیطی در استان نقش بسزایی خواهند داشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز