خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آستارا در مجلس خبر داد:

رفع معظل آب شرب روستای قره‌سو آستارا / استفاده از ظرفیت آبشار لاتون آستارا در حوزه گردشگری

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۱۸۸

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی از رفع معظل آب شرب روستای قره‌سو آستارا و استفاده از ظرفیت آبشار لاتون در لوندویل آستارا در حوزه گردشگری خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، ولی داداشی امروز در جریان رسیدگی به مشکلات مردم روستای قره‌سو در مسجد امام علی(ع) این روستا در بخش لوندویل بیکاری را معضل بزرگ و ملی دانست و اظهارکرد: مقام معظم رهبری بارها در فرمایش‌های خود فرموده‌اند که نظام شرمنده جوانان است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی معضل آب شرب را تنها مربوط به روستای قره‌سو ندانست و تصریح کرد: روستاهای دیگر شهرستان آستارا نیز از این معضل در عذاب هستند و از مسئولان ذیربط اجرایی می‌خواهیم که معضل آب شرب شهرستان را هر چه سریع‌تر برطرف کنند.

وی با بیان اینکه در مقابل معضل ملی بیکاری ظرفیت‌های بالقوه‌ای در شهرستان وجود دارد که به واسطه آن می‌توان بیکاری را به صفر رساند، افزود: ساحل دریای خزر و آبشار لاتون در لوندویل از جمله ظرفیت‌هایی است که می‌توان در حوزه گردشگری از آنها استفاده کرد.

وی با اشاره به بخشودگی جرائم سودهای بانکی اضافه کرد: بخشودگی جرائم سودهای بانکی قرار است به‌زودی در قالب بخشنامه به تمام بانک‌های دولتی و خصوصی ابلاغ شود.

امام جمعه روستای قره‌سو نیز در جریان بازدید مذکور در تشریح پاره‌ای از معضلات و مشکلات مردم این روستا، گفت: نبود آب شرب مناسب از مهم‌ترین مشکلات روستای مذکور بوده و مردم این روستا به دلیل نبود آب شرب از آب معدنی استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله اسکندری با بیان اینکه مدرسه بهمن‌حبیبی شعبان به دلیل عدم استفاده تبدیل به خرابه شده است، گفت: با بازسازی و مرمت این مدرسه که از مدارس اهدایی محسوب می‌شود می‌توان تعداد مدارس قابل استفاده این روستا را دو برابر کرد.

وی خواستار جدول‌گذاری خیابان‌های روستای قره‌سو شد و یادآور شد: روستای قره‌سو در بخش لوندویل پیشانی و آبروی شهرستان آستارا محسوب می‌شود و مسافرانی که از محور تالش ‌ـ ‌آستارا تردد می‌کنند از مسیر این روستا وارد آستارا می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز