خبرگزاری کار ایران

در بلوار لاکان رشت رخ داد؛

دو آتش‌سوزی منزل مسکونی و نجات ۲ شهروند از میان دود و آتش

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۲۹۸

دو آتش‌سوزی منزل مسکونی در بلوار لاکان رشت در مجموع با عملیات ۴۶ تن از آتش‌نشانان و اعزام ۱۶ دستگاه خودروی اطفایی مهار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد احمدنیا مسئول ایستگاه ۱۱ آتش‌نشانی در این باره گفت: آتش سوزی در منزل مسکونی ویلایی واقع در بلوار لاکان، ورودی مسکن مهر اطلاع داده شد که به محض رسیدن ماموران به محل حادثه آتش که پس از سرایت به اجسام قابل اشتعال در ورودی درب منزل مسکونی موجبات بسته شدن درب و محبوس شدن ساکنین را فراهم نموده بود، مشاهده شد.

احمد نیا از اطفای آتش در لحظات اولیه توسط گروهی از آتش نشانان خبر داد و افزود: سریعا گروه دیگری از آتش‌نشانان با تجهیز خود به تجهیزات انفرادی بخصوص دستگاه تنفسی وارد منزل شده و نسبت به نجات جان دو تن از ساکنان دو مرد اقدام کردند.

وی علت حادثه را آتش گرفتن گاز پیک نیک روشن اعلام کرد و افزود: بواسطه ترس و پرتاب شی مشتعله، موجبات آتش گرفتن اجسام قابل اشتعال جای کفش و سایبان و بسته شدن درب فراهم شد.

مسئول ایستگاه ۱۱ آتش نشانی به آتش سوزی دوم که در پشت بام یک  آپارتمان ۳ طبقه رخ داد اشاره کرد و افزود: پس از بررسی های صورت گرفته علت حادثه قرار دادن زغال روشن در مجاورت اجسام قابل اشتعال چوب سربندی جهت گرم کردن پرنده بوده که بواسطه وزش باد و سرایت آتش به سربندی موجبات بروز آتش سوزی فراهم شد.

گفتنی است، این آتش سوزی خسارت جانی در پی نداشت و آتش نشانان از سرایت آتش جلوگیری کرده و آتش را در کمترین زمان ممکن خاموش کردند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز