خبرگزاری کار ایران

در نشست شورای آموزش و پرورش تصویب شد؛

ایجاد اداره مستقل آموزش و پرورش در منطقه آزادانزلی ظرف شش ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۰۷۳

جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد انزلی که با حضور اعضا و نمایندگانی از وزارت آموزش و پرورش و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تشکیل شد، ایجاد اداره مستقل آموزش و پرورش در منطقه ظرف شش ماه آینده به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه رویکرد سازمان ایجاد اداره آموزش و پرورش منطقه آزاد انزلی است و آمادگی داریم حمایت های لازم را برای تحقق این امر تا حداکثر شش ماه آینده انجام دهیم.

رضا مسرور با بیان اینکه هنوز هم در حوزه زیر ساختی مدارس منطقه ضعف های اساسی وجود دارد، ابراز امیدواری کرد با همکاری وزارت آموزش و پرورش بعنوان دستگاه متولی بتوانیم این ضعف های زیر ساختی را مرتفع کنیم.

وی ضمن موافقت با تصویب تقویم اجرایی همکاری دو جانبه افزود: اولویت سازمان منطقه آزاد انزلی تکمیل زیرساخت های آموزشی در سطح منطقه در حوزه های سخت افزاری و نرم افزای بوده که این مهم طی سال های گذشته از سوی این سازمان اجرا شده است.

در این نشست سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه شهرستان بندر انزلی با قدردانی از اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی ابراز امیدواری کرد که از برکات وجود این منطقه تمامی مدارس، فرهنگیان و دانش آموزان محدوده منطقه برخوردار شوند.

مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این نشست با اشاره به روند رو به رشد همکاری های دو جانبه خواستار تشکیل کارگروه مشترک جهت تعیین جدول زمان بندی همکاری های دو جانبه در سال آتی شد تا بر اساس اولویت های مورد توافق به کار مشترک پرداخته شود.

نورعلی عباس پور نماینده عالی وزارت آموزش و پرورش در شوراهای آموزش و پرورش مناطق آزاد با قدردانی از برنامه های مختلف انجام شده در بخش های مختلف آموزشی و پرورشی در سطح منطقه از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: بر اساس قانون، تشکیل ادارات مستقل آموزش و پرورش در مناطق آزاد جزو راهبردهای این وزارتخانه بوده چراکه باید از تمامی توانمندی های کشور به خصوص مناطق آزاد بهره برد.

در این جلسه معاونین و مدیران آموزش و پرورش استان گیلان به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص نحوه فعالیت و چارت سازمانی دفتر نمایندگی و یا اداره مستقل آموزش و پرورش در منطقه آزاد انزلی پرداختند.

در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد انزلی؛ علاوه بر  مسرور به عنوان رئیس شورا، مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به عنوان نایب رئیس شورا، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه شهرستان بندر انزلی، علی اوسط اکبری مقدم مدیر کل نوسازی مدارس استان،  نورعلی عباس پور نماینده عالی وزارت آموزش و پرورش در شوراهای آموزش و پرورش مناطق آزاد، محمد ابراهیم موذنی دبیر شورای راهبردی آموزش و پرورش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و معاونین و مدیران این سازمان حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز