خبرگزاری کار ایران

شهردار کلاچای خبر داد:

اجرای پروژه روکش آسفالت خیابان های اصلی کلاچای با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۱۲۳

شهردار کلاچای گفت: پروژه روکش آسفالت خیابانهای مطهری و میدان نواب و فرهنگ با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال از منابع حواله قیر رایگان از سوی سازمان شهرداری های کشور در حال اجراست.

به گزارش ایلنا از کلاچای، حسین بائوج لاهوتی در جریان بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری و شهر کلاچای به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران واحدهای شهرداری گفت: عملیات بهسازی و مرمت آسفالت و معابر اصلی شهر کلاچای همچنان ادامه دارد .

شهردار کلاچای در خصوص اجرای پروژه آسفالت معابر اصلی شهر کلاچای گفت: پروژه روکش آسفالت خیابانهای مطهری و میدان نواب و فرهنگ با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال از منابع حواله قیر رایگان از سوی سازمان شهرداری های کشور و منابع داخلی شهرداری نیز به میزان بیست هزار مترمربع در سطح شهر در حال اجراست.

لاهوتی گفت: شهرداری در طول یکسال گذشته در خصوص مرمت و روکش آسفالت خیابان های اصلی شهر خوب عمل کرده است بطوری که ما در باند جنوبی خیابان امام خمینی (ره) از سمت پلرود تا میدان شهدا به طول حدود دو کیلومتر نیز روکش آسفالت داشتیم که این پروژه در مجموع چند مرحله حدود هشت میلیارد ریال نیز از محل منابع استانی و داخلی شهرداری هزینه شده است

این درحالی است روکش آسفالت خیابان برق نیز در سال گذشته با اعتباری  بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال نیز اجرایی شده است.

شهردار کلاچای گفت: انشالله پس از پایان روکش آسفالت خیابان های مطهری، نواب و فرهنگ در فاز بعدی در طی چند روز آینده در خیابان امام خمینی (ره) باند شمالی آن در منطقه نوده از تقاطع بهار تا میدان برق نیز روکش خواهد شد که این پروژه هم حدود یک میلیارد ریال از منابع داخلی و استانی هزینه خواهد داشت.

لاهوتی در پایان این موضوع از شهروندان کلاچایی که در طول این چند روز از بسته شدن خیابان های سطح شهر و ایجاد ترافیک سنگین شهری به جهت پیش برد سریعتر پروژه با عوامل شهرداری و پیمانکار پروژه همکاری داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

همچنین شهردار کلاچای در خصوص روند آسفالت کوچه های خاکی سطح شهر گفت: متاسفانه آسفالت در کوچه های خاکی در این فصل امکان پذیر نیست و شهرداری با توجه به نیاز کوچه ها در بودجه سال 95 به محض ایجاد شرایط لازم نسبت به اجرای آسفالت کوچه های مورد نظر اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز