خبرگزاری کار ایران

انتقاد رییس کل دادگستری گیلان از روند نامطلوب دفن زباله در سراوان

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۵۰۴

رییس کل دادگستری استان گیلان در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی گیلان نسبت به روند نامطلوب دفن زباله در سراوان و آسیب‌های زیست محیطی که از شیرابه زباله هاحاصل می شود انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان به ریاست احمد سیاوش پور ، رئیس کل دادگستری استان  برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان  با اشاره  به مقوله حفظ و نگهداری جنگلها و منابع طبیعی و روند کاهش تعرضات و تصرفات به مناطق تصریح کرد: هرچند اقدامات مناسبی در این زمینه صورت گرفته ولی  برای رسیدن به  نقطه مطلوب و ایده آل، نیازمند تلاشهای مثمر ثمر  تمامی سازمانها و ارگانهای ذیربط  می باشیم.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به روند نامطلوب  دفن زباله در  سراوان و آسیب های زیست محیطی که از شیرابه زباله هاحاصل می شود را از معضلات اساسی استان عنوان کرد  و اظهار داشت: این مساله علاوه بر تاثیری که بر زندگی مردم منطقه گذاشته است،  تهدیدی جدی برای منابع طبیعی، محیط زیست و جنگلها به شمار می رود .

وی در ادامه  از مدیران و مسئولان استان خواست تدابیر لازم  را در تسریع هرچه بیشتر رفع مشکلات دفع زباله در منطقه سراوان  به کار گیرند و تصمیمات  علمی و کارشناسانه در جهت  جلوگیری از آسیبهای زیست محیطی  اتخاذ گردد.

این مقام ارشد قضایی همچنین خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی توسعه استان را با توجه به نظارت قانون از اولویتهای خود میداند افزود: توسعه امری یک بعدی نیست  خصوصا  آنجاکه  سلامت  جامعه  به مخاطره بیفتد.

شعبان پور  معاون عمرانی استانداری گیلان،  اقدامات صورت گرفته در بخش عمرانی استانداری در خصوص حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست را  تشریح کرد.

 زارعی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری  استان نیز در این نشست گزارشی مبسوط  از عملکرد این سازمان  در چند سال اخیر ارائه نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز