خبرگزاری کار ایران

فرماندار املش خبر داد:

تسهیل روند صادرات و واردات در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۵۸۳

فرماندار املش دربازدید از شهرکهای صنعتی رانکوه گفت: تسهیل روند صادرات و واردات٬ برقــراری آرامش در حوزه های مهم اقتصادی ازجمله شاخص های مهم اقتصادی هستند که درطول فعالیت دولت تدبیر بهبودیافته اند.

به گزارش ایلنا از املش، فرماندار املش بهمراه بخشدار رانکوه از خانواده اهداء کننده عضو در روستای گرکرود بازدید بعمل آورد و با قرائت قرآن و خواندن فاتحه برای روح آن فقیدهٔ سعیده از درگاه خداوند غفران واسعه و رحمت الهی طلب نمود.

وی در ادامه از شهرکهای صنعتی رانکوه بازدید بعمل آورد و ضمن بازدید از ناحیه صنعتی آسیابسران با رییس شهرکهای صنعتی دیدار و گفتگو کرد.

متقیان رییس شهرکهای صنعتی، در حال حاضر چهار واحد صنعتی در حال فعالیت است که با کمک های دولت محترم و پیگیریهای مجدانه فرماندار که دستورات صریح جهت دریافت تسهیلات صادر کردند ان شاالله تا دهه فجر امسال دو واحد صنعتی دیگر آغاز بکار خواهد کرد.

فرماندار املش با اشاره به اهمیت و نقش و جایگاه اقتصاد مقاومتی در جمع مدیر و کارکنان شرکت های فعال موجود در شهرکه های صنعتی گفت: مقام معظــم رهبری اولیــن باراصطلاح اقتصاد مقاومتی را درشهریور 1389درجمع صدها نفراز کارآفرینان مطرح کردند٬ از ســوی دیگر با ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتــی پاسخی برای تمام مشکلات اقتصادی مطرح کردند از نظر ایشان پیــروی از الگوی علمی و بومــی برآمده ازالگوی اسلامی عامل شکست دشمن درجنگ اقتصادی خواهدشد. همچنین اقتصاد مقاومتی خواهد توانست دربحران های رو به افزایش جهانی٬ الگویی الهام بخش از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشد.

یونس محمودی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد دولت تدبیر و امید در سه سال اخیر پرداخت و افزود: کاهش نــرخ تورم٬ بهبود نرخ رشــد اقتصادی٬٬ تسهیل روند صادرات و واردات٬ رفع بخشــی از تحریم ها٬افزایش قدرت خرید مردم٬ برقــراری آرامش در حوزه های مهم اقتصادی ازجمله شاخص های مهم اقتصادی هستند که در طول فعالیت دولت تدبیر بهبود یافته اند.

وی گفت: اجرای سیاســت های اقتصاد مقاومتی می تواند عوامل درونزای تولید نظیر خودکفایی در فرایندهای تولید بنیان و بکارگیری اقتصاد دانش بنیان و استفاده از درآمدهای واقعی را حاصل کند و شرایطی را فراهم آورد که رشــد و پویایی مستمر و دائمی بر اقتصاد کشور حاکم شود؛ در این صورت نگرانی وضع تحریم و بازگشت مجدد آن دیگر وجود نخواهد داشت.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به رفع تحریم ها بتوانیم شرکتهای بیشتری در سطح شهرستان راه اندازی نماییم تا شهرستان املش با توجه به مواریث عظیم تاریخی و علمی به جایگاه عالیه خود در همه ابعاد دست یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز