خبرگزاری کار ایران

بازدید فرماندار بندر انزلی از نمایشگاه فرهنگی و قرآنی بلد

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۰۳۹

فرماندار بندرانزلی با حضور در نمایشگاه فرهنگی قرآنی بلد از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، در جریان بازدید از نمایشگاه فرهنگی و قرآنی بلد که به اتفاق محمدرضا بدیعی‌فر رئیس شورای شهر شهرستان و همچنین رضا پورشعبان شهردار بندرانزلی انجام شد، نماینده عالی دولت در شهرستان از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده در غرفه‌های این نمایشگاه قرار گرفت و با مسئولان غرفه ها پیرامون آخرین فعالیت های قرآنی گفتگو کرد.

عبدالصمد صفرنژاد پس از حضور در برنامه فرهنگی قرآنی کرسی تلاوت که به منظور ترویج و تشویق کودکان به حفظ و تلاوت آیات قران مجید در نمایشگاه قرانی بلد برگزار می‌شود به رسم بازدیدکنندگان از نمایشگاه فرهنگی قرآنی بلد آیه‌ای از کلام الله مجید را در قرآن خطی که در این نمایشگاه درحال نگارش است، نوشت.

وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره و نمایشگاه فرهنگی قرآنی بلد در بندرانزلی و با اشاره به لزوم تداوم اتفاقات فرهنگی و مذهبی از این دست و با این کیفیت در سطح شهرستان، اشاعه فرهنگ قرآنی را لازمه رشد و ترقی جامعه و سبک زندگی ایرانی اسلامی و افزایش تولیدات قرانی را نعمت و افتخاری بزرگ برای کشورمان برشمرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان ضمن قدردانی از زحمات برگزار کنندگان این نمایشگاه و آرزوی توفیق برای تمامی خدمت‌گزاران به قرآن و مروجان فرهنگ قرآنی، ابراز امیدواری کرد که مردم شهرستان بندرانزلی با توجه به تمدید چند روزه، از فرصت و نعمت وجود این نمایشگاه استفاده کرده و از خدمات ارائه شده در آن به نحو مطلوب بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز