خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

ایجاد دفتر کار مجازی برای 320 واحد صنعتی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۹۱۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: در سه سال اخیر برای 320 واحد صنعتی، دفتر کار مجازی به منظور معرفی محصولات و خدمات صنعتگران استان تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورث لاهوتی اشکوری با اشاره به تشکیل 320 دفتر کار مجازی در سایت sme.ir به منظور معرفی و ارائه محصولات و خدمات صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، تصریح کرد: در سه سال اخیر با راه‌اندازی دفاتر کار مجازی،اطلاعات محصولات و خدمات متنوع صنایع تولیدی استان، برای استفاده عموم ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با بیان مزیت‌های تشکیل دفاتر کار مجازی برای واحدهای تولیدی و صنعتی تصریح کرد: با استفاده از دفاتر کار مجازی، آخرین اطلاعات بنگاه‌های تولیدی و صنعتی با کمترین هزینه، علاوه بر مشتریان داخلی در دسترس مشتریان بین المللی قرار می‌گیرد و واحدهای‌صنعتی‌می‌توانند بدون پرداخت هزینه از طریق عضویت در این پایگاه www.sme.ir صاحب دفتر کارالکترونیکی و یک سایت اطلاع رسانی شوند و از طریق آن، ضمن تامین نیازهای ارتباطاتی و کاری، به معرفی محصولات و خدمات خودپرداخته و قابلیت های تجاری خود را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: واحدهای صنعتی عضو این سایت به طور رایگان از پشتیبانی فنی و تجاری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز برخوردار خواهند شد.

گفتنی است امکان دسترسی سریع و آسان به مشخصات واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و شهرک های صنعتی سراسرکشور، دسترسی به اطلاعات خدمات و محصولات ارائه شده توسط واحدهای صنعتی، اطلاعات واحدهای صنعتی به تفکیک محصول، نام شرکت، استان، شهرستان و شهرک صنعتی، دسترسی به محصولات و خدمات براساس نوع صنعت، دسترسی به دفاتر کار الکترونیکی‌برای واحدهای صنعتی، ایجاد وب سایت و پست الکترونیک برای واحدهای صنعتی، مشاهده وب سایت های اختصاصی واحدهای صنعتی، ارتباطات الکترونیکی میان واحدهای صنعتی در سایتsme.ir از جمله قابلیت‌های عمومی این سایت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز