خبرگزاری کار ایران

در مسابقات جهانی باغسازی ژاپن انجام شد؛

طرح عضو هیات علمی‌گروه معماری دانشگاه آزاد لاهیجان در بین 8 طرح برتر جهان

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۸۴۰

طرح هیات علمی دانشگاه آزاد واحد لاهیجان به عنوان طرح منتخب در مجموعه نمایشگاهی مسابقات جهانی باغسازی در ناکازاکی کشور ژاپن ساخته و به نمایش گذاشته شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، طرح پیشنهادی امین ماهان عضو هیات علمی گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و خانم ریحانه خرم رویی، با بهره‌گیری از الگوی تالارها و گره چینی بازشوهای خانه‌های تاریخی ماسوله در مسابقه جهانی باغسازی 2016 در شهر ناکازاکی ژاپن در میان هشت طرح برتر قرار گرفت.

در این مسابقه شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا، انگلیس، اسپانیا، اوکراین، کره جنوبی، هلند، ژاپن، چین، روسیه و آلمان حضور داشتند که طرح هیات علمی دانشگاه آزاد واحد لاهیجان به عنوان طرح منتخب در مجموعه نمایشگاهی مسابقات واقع در ناکازاکی کشور ژاپن ساخته و به نمایش گذاشته شد.

این مسابقه که اخیرا در دو بخش باغ و balcony garden در ژاپن برگزار شد، این طرح با الهام از معماری و باغسازی بومی ایران و به خصوص الگوهای رایج در معماری و پوشش گیاهی شهر تاریخی ماسوله تهیه و برای این مسابقات ارسال شده بود.

دانشگاه آزاد واحد لاهیجان با داشتن حدود 9 هزار و 500 دانشجو از نظر جایگاه و رتبه آموزش عالی و دانشگاهی در گروه بزرگ A قرار دارد و بیش از یکصد رشته در مقاطع کارشناسی ارشد در رشته های علوم انسانی ،علوم، فنی مهندسی ، منابع طبیعی و محیط زیست در این دانشگاه فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز