خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آستارا خبرداد:

برگزاری آئین جشن شکرگزاری فراگیری قرآن در64 مدرسه ابتدایی آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۰۹۶

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آستارا گفت: در طول هفته قرآن و عترت در تمام 64 مدرسه ابتدایی شهرستان آستارا جشن شکرگزاری قرآن برگزار شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، سامان ساسانیان در آئین جشن شکرگزاری فراگیری قرآن در مدرسه ابتدایی عظمت آستارا افزود: در طول هفته قرآن و عترت در تمام 64 مدرسه ابتدایی این شهرستان جشن شکرگزاری قرآن برگزار شد و دانش آموزان ابتدایی با همخوانی سوره های قرآن و ارائه مقاله هایی با عناوین قرآنی، توفیق فراگیری آیات این کتاب آسمانی را جشن گرفتند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آستارا اضافه کرد: روش های زندگی سالم در این کتاب آسمانی آمده و رسیدن به کمال انسانی با قرائت و تدبر در آن امکان پذیر است و دانش آموزان باید قرآن را سرمشق زندگی خود قرار دهند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا گفت: قرآن کریم به سبب برخورداری از فضیلت های بی شمار، انسان ها را به نور و سعادت راهنمایی می کند.

حجت الاسلام رحمان شعبانی مهر با اشاره به اینکه قرآن منشور هدایت بشریت از جانب خداوند متعال است، بیان کرد: قرآن باید در رفتار و منش امت اسلامی تجسم پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه فضای فرهنگی حاکم در این شهرستان و وجود مربیان و معلمان مجرب مسیر فراگیری قرآن را هموار کرده ، افزود: فراگیری دانش باید با معرفت و شناخت همراه شود و در این صورت درهای علم یکی پس از دیگری بر روی انسان گشوده می شود.

وی افزود: شهرستان آستارا از لحاظ دارا بودن استعدادهای برتر علمی، فرهنگی و قرآنی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز