خبرگزاری کار ایران

در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی صورت گرفت؛

برگزاری 54 دوره مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای در منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۰۰۶

در راستای اجرای مصوبات و سیاست های اقتصاد مقاومتی، 54 دوره تخصصی مهارت آموزی فنی و حرفه ای با حضور در مرکز آموزش های فنی و حرفه‌ای شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزادانزلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، در راستای اجرای مصوبات و سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور تربیت و تقویت نیروی انسانی متخصص وکارآمد، با مشارکت و حمایت این سازمان 54 دوره تخصصی مهارت آموزی فنی و حرفه ای با حضور 779 نفر از جوانان مستعد که 170 نفر از این تعداد از بانوان محدوده منطقه بوده در 87940 نفر ساعت در مرکز آموزش‌های فنی و حرفه ای شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزادانزلی برگزار شد.

این دوره های مهارت آموزی به صورت رایگان در 7 کارگاه فنی و تخصصی کنترل ابزار دقیق، انواع دوره های جوشکاری، برق، تعمیرات تلفن همراه، رایانه، امور مالی و بازرگانی و صنایع پوشاک برگزار و مهارت آموزان پس ازطی کردن دوره های آموزشی تحت نظر اساتید مجرب شرایط ورود به بازارکار برایشان فراهم شده و همچنین برگزاری کارگاه های فنی و تخصصی موجب افزایش مهارت جوانان منطقه و کاهش نرخ بیکاری خواهد شد.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و توسعه همه جانبه منطقه به ویژه تربیت و تقویت‌نیروی انسانی متخصص، با ارتقاءسطح و تنوع‌بخشی به مهارت‌های تولیدی در اقشار مختلف، در جهت افزایش سطح اشتغال و درآمد خانوار، اجرای طرح‌های حمایتی در راستای برگزاری‌دوره‌های تخصصی و فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای متنوعی را نیز در دستور کار قرارداده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز