خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

حمایت ویژه از برنامه های «مدرسه انقلاب» و «مداد کم رنگ» اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۸۹۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از اجرای مناسب توافق نامه و حمایت ویژه از برنامه های «مدرسه انقلاب» و «مداد کم رنگ» اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی، در دیدار با مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان ضمن تقدیر از برنامه های اجرا شده در فصل‌پاییز همچون طرح انسجام، عملیات محرم و گرامیداشت 13 آبان، اظهار کرد: خروجی حمایت از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و برنامه های آن، موجب منفعت آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان‌گیلان افزود:به اعضای کادر ستادی و دانش آموزان فعال انجمن اسلامی برای فعالیت های ارزشمند صورت گرفته خسته نباشید می گویم.

حاجتی گفت: علی رغم موانع و مشکلات موجود و محدویت های مالی، آموزش و پرورش حمایت از اتحادیه و برنامه های آن را با اولویت دنبال خواهد کرد.

وی اجرای مناسب توافق نامه و حمایت ویژه از برنامه های آتی اتحادیه همچون «مدرسه انقلاب» و «مداد کم رنگ» را متذکر شد و عنوان کرد: حمایت از اتحادیه و تشکل های دانش آموزی را وظیفه خود می دانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، با تأکید بر اینکه کارها را با قوت و استحکام هر چه بیشتر دنبال کنید، تصریح کرد: برنامه ریزی بلند مدت و هدف دار را جزء اصول فعالیت های خود قرار دهید.

در ادامه این دیدار یاسر تقوی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ماه های اخیر اتحادیه، برنامه های آتی این تشکل را تشریح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز