خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت مطرح کرد:

بهترین دوران خدمتم در زمان تصدی پست شهرداری بود

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۸۹۶

فرماندار رشت گفت: بهترین دوران خدمتم زمان حضور در شهرداری بود چون بنده یک فرد عملیاتی هستم و هر کجا که مشغول به کار شدم سعی کردم در آنجا از عملکرد خود یادگاری بر جای بگذارم.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس شفقی در دیدار با اعضای شورای این شهر که در دفتر وی انجام شد اظهار داشت: بسیار خرسندم که با تجربه‌هایی که اندوخته ام می توانم در مرکز استان از آنها بهره گیری کنم و حضور اعضای محترم شورای شهر رشت در کنارم قوت قلبی خواهد بود تا تمام توانم را برای خدمت به مردم این شهر بکار بگیرم .

وی با بیان اینکه شهر رشت دارای پتانسیل‌های بسیاری است، گفت: هیچ نهاد و سازمانی به اندازه شهرداری دستش برای خدمت رسانی به مردم باز نیست و  وقتی رضایت مندی مردم مشاهده شود خستگی کار و فعالیت  از تن بیرون خواهد رفت .

شفقی با اشاره به حجم بالای کاری و پرکار بودن نیروهای شهرداری‌ها ، افزود: امیدوارم در برنامه ششم توسعه امکان اشتغال نیروهای کارآمد شهرداری ها به زیرمجموعه  وزارت کشور فراهم آید.

شفقی افزود: وقتی شهرداری و شورا با یکدیگر هماهنگ باشند، می‌توانند طرح‌های شهری را تسریع بخشیده و به ثمر برسانند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری جدا از وزارت کشور نیست.

فرماندار شهرستان رشت اظهار امیدواری کرد: فرمانداری، شورای شهر و شهرداری به عنوان ید واحده در کنار هم قرار بگیرند و در همین جا بیان می‌کنم که موانع  سرمایه گذاری در رشت  را در حدود و اختیارات خودم مرتفع کنم.

شایان ذکر است در این نشست مسعود کاظمی رئیس شورای اسلامی شهر رشت، اسماعیل حاجی‌پور ، فرهاد شوقی، مظفر نیکومنش، فاطمه شیرزاد، موسوی روزان، محمد حسین کارگرنیا، عباس صابر، رضا رسولی و باقری خطیبانی حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز