خبرگزاری کار ایران

طی نه ماهه سال‌جاری صورت گرفت؛

پرداخت بیش از ١٠٠میلیارد ریال انواع تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران املشی

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۲۲۳

تامین اجتماعی شعبه املش در یک‌ساله اخیر با ٤ درصد رشد تعداد بیمه شدگان و افزایش ١٠ درصدی مستمری بگیران روبرو بوده است .

به گزارش ایلنا از املش، محمدهرمزی ریاست تامین اجتماعی شعبه املش در جلسه شورای اداری این واحد تابعه استان با اعلام این خبر اظهار داشت: در نه ماهه لغایت آذرماه ٩٥ بیش از ٩٨ میلیارد ریال انواع تعهدات بلندمدت درقالب مستمری های بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان پرداخت شده است که بیانگر رشد ٢٧ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

وی افزود: درحال‌حاضر تعداد ١٠٨٣ مستمری بگیر با افراد تبعی خود در زمره خدمت گیرندگان تامین اجتماعی املش هستند.

ریاست تامین اجتماعی املش خاطرنشان کرد: در 9 ماهه لغایت آذر ٩٥ مبلغ ٧ میلیارد و٣٧٠ میلیون ریال مقرری بیمه‌بیکاری پرداخت کرده است که از رشدی ٢١ درصدی نسبت به سال گذشته‌برخوردار بوده است.

هرمزی افزود: در سال‌جاری قریب به ٨٠٠٠ دفترچه درمانی به منظور استفاده بیمه‌شدگان، مستمری بگیران و افراد تبعی آنان از سوی تامین اجتماعی شهرستان املش صادر و به منظور صیانت از حقوق جامعه کارگری ٢٥٨٣ فقره بازرسی کارگاهی صورت گرفت .

پرداخت قریب به ٣ میلیارد ریال انواع کمک هزینه ها وغرامت ها از جمله تعهدات کوتاه مدت ارائه شده از سوی تامین اجتماعی املش به جامعه هدف در سطح شهرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز