خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد؛

پژوهشگران‌برتر واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزادگیلان تقدیر شدند/ راه‌اندازی آزمایشگاه مرجع در دانشگاه آزاد گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۳۹۸

رئیس‌شورای پژوهشی‌دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از راه اندازی آزمایشگاه مرجع در استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، طی مراسمی با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، مدیران کل حوزه پژوهش سازمان مرکزی دانشگاه، سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و جمعی از روسا، معاونین پژوهشی و اعضای هیأت علمی واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از پژوهشگران برتر واحد های دانشگاهی استان گیلان در واحد لاهیجان تقدیر شد.

در این مراسم سهراب کردرستمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و رئیس شورای پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن خیرمقدم به حاضری گزارش مبسوطی از روند فعالیت‌های پژوهشی در استان گیلان را ارائه داد.

وی گفت: یکی از کارهای بسیار مهمی که در دوره مدیریت جدید دانشگاه با هماهنگی حوزه پژوهش و فناوری سازمان مرکزی دانشگاه و پشتیبانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان انجام شد افتتاح دو مرکز رشد در شهر رشت و سه مرکز رشد در واحد لاهیجان بود که جا دارد ضمن تشکر از همدلی و همراهی معاونین پژوهشی واحد های دانشگاهی استان گیلان در به نتیجه رساندن این مهم، از مسئولان دانشگاه تقدیر کرد.

 کردرستمی تعداد مجلات تخصصی مجوز دار دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را 9 عدد خواند و خاطر نشان کرد: از این تعداد مجلات، تعداد 6 مجله به عنوان مجلات علمی پژوهشی وزارتین و تعداد 3 مجله علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ازراه اندازی آزمایشگاه مرجع در استان گیلان خبر داد و افزود: ارزیابی ما از ساها در استان گیلان نشان دهنده موفقیت آن بوده و تاکنون مجموعه آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی مجموعا تا 261 خدمت را ارائه خواهند داد و واحدهای دانشگاهی استان گیلان با کمک هم اقدام به راه اندازی آزمایشگاهی مرجع در آینده ای نزدیک خواهند کرد.

 کردرستمی تصریح کرد: معاونین و روسای ادارات پژوهش‌و فناوری باید با کمک به یکدیگر بتوانند هدف گذاری پیش بینی شده را برای استان محقق کنند و کمافی السابق نام دانشگاه آزاد اسلامی مانند نگینی در شمال کشور بدرخشد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل حوزه پژوهش‌دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه پرسش و پاسخ که با حضور اعضای هیأت علمی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شده بود حضور یافته و به پرسش های مطرح شده پاسخ گفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز