خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد:

رفع مشکلات حوزه آبرسانی آستانه اشرفیه با ساخت مخزن ذخیره 10000متر مکعبی

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۴۴۹

مدیرعامل آبفای گیلان گفت: با ساخت مخزن ذخیره 10000 مترمکعبی آستانه اشرفیه مشکلات حوزه آبرسانی آستانه این شهر مرتفع خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محسن حسینی در نشست با فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه از اجرای طرح مطالعاتی فاضلاب شهر کیاشهر خبر داد.

مدیرعامل آبفای گیلان در نشستی با حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در محل فرمانداری این شهرستان ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه های آب و فاضلاب شهرستان آستانه اشرفیه اظهار داشت: طرح مطالعاتی فاضلاب شهر کیاشهر در دست اجراست.

وی افزود: با ساخت مخزن ذخیره 10000 مترمکعبی آستانه اشرفیه و همچنین افزایش 3 مترمکعبی ظرفیت تولید آب تصفیه خانه بزرگ آب گیلان پس از بهره برداری از فاز دوم این تصفیه خانه که با هدف تأمین آب مناطق شرقی گیلان به روشBOT اجرا گردید مشکلات حوزه آبرسانی منطقه مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل آبفای گیلان با بیان چگونگی اجرای شبکه فاضلاب بهداشتی شهرستان و استفاده از شبکه های فاضلاب سنتی موجود جهت هدایت فاضلاب به سمت تصفیه خانه تصریح کرد: طرح مطالعاتی فاضلاب شهر کیاشهر نیز در دست اجراست.

سپس حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ضمن تقدیر از مجموعه آبفای گیلان در رفع بسیاری از حوادث و اتفاقات حوزه آبرسانی، از نحوه تأمین و توزیع آب شهرستان ابراز خرسندی کرد و خواستار تسریع در روند اجرای پروژه فاضلاب بهداشتی شهرستان به منظور رفع مشکلات این حوزه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز