خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان خبر داد:

توانمندسازی مددجویان در اولویت برنامه‌های موسسات خیریه‌

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۴۶۴

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: توانمندسازی مددجویان می بایست در اولویت برنامه های موسسات خیریه استان گیلان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش در مراسم اولین سالگرد فعالیت موسسه خیریه لبخند جاوید خزر افزود: افزایش تعداد مددجویان در موسسات خیریه افتخار نیست بلکه این موسسات می بایست تدابیر و برنامه هایی داشته باشند تا با توانمندسازی مددجویان و افراد نیازمند میزان وابستگی آنان به کمک های خیریه را کاهش دهند.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان اضافه کرد: حضور خیرین و موسسات خیریه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و کمک به رفع نگرانی های جامعه ارزشی ماندگار است و تلاش ما هم سازماندهی درست و اصولی به فعالیت های خیریه در جامعه است.

وی افزود: خیرین سرمایه‌های اجتماعی هستند و تلاش دارند تا با فعالیت های داوطلبانه خود نقش اثربخشی در کاهش  دغدغه های اجتماعی داشته باشند که این رفتار آنان قابل تقدیر و تحسین است.

به گفته وی، برای رفع مشکلات جامعه همه باید تلاش کنیم زیرا این مشکلات مربوط به همه است و هر کجا از نگرانی های اجتماعی غفلت کنیم تاثیر نامطلوب این غفلت در زندگی فردی هم نمایان می شود.

رنجکش ضمن تقدیر از تلاش این موسسه خیریه برای توسعه فعالیت ها و برنامه های آن آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: استانداری گیلان بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید آمادگی کامل در همراهی با تشکلهای مردم نهاد برای دست یافتن به اهداف توسعه اجتماعی را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز