خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات آتش‌نشانی رشت خبر داد:

پوشش ۲۲ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی در ۴۸ ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان شهر باران

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۱۹۰

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی گفت: ۲۲ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی در ۴۸ ساعت گذشته توسط آتش نشانان شهر باران پوشش داده شد.

به گزارش‌ایلنا از رشت، در ۴۸ ساعت گذشته آتش‌نشانان و تیم‌های‌امداد و نجات ۱۲ ایستگاه آتش‌نشانی،  بالغ بر ۲۲ مورد حریق، حادثه و همچنین خدمات ایمنی به شهروندان ارائه کردند.

شهرام مومنی گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی بالغ بر ۸۴۲ مورد تماس شهروندان بوده که از این تعداد امدادرسانی به ۲۲ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان از مهم ترین این تماس ها بوده است.

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی افزود: مجموع این عملیات‌ها با ۳۴ مرتبه خروج خودروهای اطفایی و نجات جهت پوشش ۳ مورد حریق منزل مسکونی، ۳ مورد استقرار خودرویی، ۴ مورد قفل درب و محبوس شدن افراد در منزل مسکونی و آسانسور، ۲ مورد حلقه انگشتری، ۲ مورد حریق خودرو، یک مورد سیلان بنزین، یک مورد حریق تجاری، یک مورد حریق ضایعات و ۵ مورد خدمات ایمنی بوده است.

 مومنی در پایان به دو مورد حادثه گیر کردن حلقه انگشتری در دست دو بانوی ۵۰ و ۲۶ ساله اشاره داشت و افزود: در این دو حادثه مشابه که بواسطه گیر کردن حلقه های انگشتری صورت گرفته بود؛ موجبات تورم انگشت و درد شدید فراهم شد که خوشبختانه با مراجعه به موقع شهروند به ایستگاه‌های ۲ و۴ آتش نشانی و اقدام سریع آتش نشانان، نسبت به رها سازی حلقه های انگشتری اقدامات لازم صورت گرفت.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت بروز چنین حوادثی، برای خلاص شدن از انگشتری دردسر ساز، شهروندان می توانند با مراجعه سریع به ایستگاه های آتش نشانی و استمداد از آتش نشانان نسبت به رها سازی انگشتر و یا هر وسیله دردسر سازی دیگری اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز