خبرگزاری کار ایران

در جوار مزار شهید گمنام برگزار شد؛

مراسم استقبال از دانش‌‌آموزان جدیدالورود فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع)

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۶۶۰

مراسم استقبال از دانش‌آموزان جدید‌الورود با حضور فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا در جوار مزار شهید گمنام این فرماندهی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، امیر دریادار دوم تورج حسنی مقدم، در مراسم استقبال از دانش آموزان جدید الورود این فرماندهی که با حضور فرماندهان و در جوار مزار شهید گمنام فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا برگزار شد،  ضمن عرض خیر مقدم به دانش‌آموزان جدیدالورود، اظهار کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از منافع کشور در دریاهای آزاد حفاظت می‌کند و آمادگی دارد در مقابل دشمنان در هر نقطه‌ای مقابله کند.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا افزود: انتخاب شما انتخاب خوبی است آینده نیروی دریایی در دستان شماست و شما باید باتوجه به اخلاق و معنویات و نظم و انظباط به اوج قله برسید.

امیر حسنی مقدم خطاب به افراد تحت آموزش بیان کرد: قطعا انتخاب شما برای فعالیت در ارتش جمهوری اسلامی ایران انتخاب درستی بوده است چراکه شما قرار است بعنوان سرباز آقا امام زمان(عج) و برای رشد و تعالی کشور خود تلاش کنید.

دریادار حسنی مقدم گفت: فراگیری اخلاق نظامی یکی از اصول مهم آموزشی در نیروی دریایی ارتش است و همه نظامیان، از فرمانده تا سرباز باید در طول خدمت، اخلاق نظامی را سرلوحه کار و زندگی قرار دهند.

وی با بیان اینکه عرصه امروز کشور برای نیروهای نظامی عرصه خدمت است، گفت: نظامیانی که با جان و دل از مرز و بوم کشور دفاع می کنند در عرصه خدمت به کشور پیشتاز خواهند بود.

فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با اشاره به اینکه مسئولیت پذیری و تکلیف گرایی از شاخصه بارز یک سرباز ولایی است، خاطرنشان کرد: دریادلان نیروی دریایی بعنوان سرباز ولایت آماده جان فشانی در راه ایران اسلامی هستند و همانند شهیدان این وطن در مقابله با دشمن از کشور خود دفاع می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز