خبرگزاری کار ایران

در ۹ ماهه نخست سال‌جاری صورت گرفت؛

رشد ٨ درصدی مستمری بگیران تامین اجتماعی شعبه رستم آباد

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۹۴۴

تامین اجتماعی شعبه رستم آباد بعنوان یکی از واحدهای تازه تاسیس در سال‌های اخیر قریب به ١١٠٠٠ نفر از جمعیت منطقه را تحت پوشش خود دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، خداداد چراغی ریاست این شعبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر ٢١٢١ بیمه شده اجباری، ١٦٥ بیمه شده اختیاری، ١٤١ بیمه شده مشاغل آزاد، ١٠٠ کارگر ساختمانی، ٢٢١ راننده ، ١٠٦ قالیباف از عمده‌ترین گروه‌های بیمه شدگان این شعبه است.

ریاست تامین اجتماعی رستم آباد افزود: تعداد ٢٢٤٩ نفر مستمری بگیر مشتمل بر ١٢٥٢ بازنشسته، ٨٨ از کارافتاده و ٩٠٩ بازمانده نیز از جمله گروه‌های بزرگ جامعه هدف و تحت پوشش هستند که به اتفاق افراد تبعی خود از تعهدات سازمان بهره می‌برند .

خداداد چراغی با بیان اینکه تعداد مستمری بگیران منطقه درپایان سال ٩٤ برابر ١٩٤٧ نفر بوده است از رشد ٥/٨ درصدی این قشر طی نه ماهه لغایت آذر٩٥ خبر داده وخاطر نشان ساخت بمنظور پرداخت مستمری این گروه درسالجاری قریب به ١٨٠ میلیارد ریال پرداخت شده است.

انجام ١١٢٧ بازرسی کارگاهی ، صدور وتجدید ٧٧٠٢ جلد دفترچه درمانی وصدور ٢٦٩ فقره سند تعهدات کوتاه مدت و پرداخت قریب به ١٠ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری به بیش از ١٠٠ نفر طی سال ٩٥ از دیگر فعالیتهای صورت گرفته درتامین اجتماعی شعبه رستم آباد میباشد .

شایان ذکراست تعداد ٥١٦ کارگاه فعال درحوزه عمل این شعبه قرار داشته و کارفرمایان منطقه بالغ بر ٧ میلیارد ریال بابت حق بیمه نیروهای شاغل خود به تامین اجتماعی بدهکار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز