خبرگزاری کار ایران

از سوی تامین اجتماعی لاهیجان صورت گرفت:

پرداخت بالغ بر ٦٤٠ میلیارد ریال انواع تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران شهرستان لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۷۳۴

بیش از ٧١٠٠٠ نفر ازجمعیت شهرستان لاهیجان تحت پوشش تامین اجتماعی میباشند که این تعداد نسبت به سال گذشته از ٨ درصد رشد برخوردار می‌باشد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، اسماعیل بی‌غم رییس تامین اجتماعی لاهیجان افزود: قریب به ٦٠٠٠ مستمری بگیر و افزون بر ٢٦٠٠٠ بیمه شده اصلی به اتفاق افراد تبعی خود از خدمات و تعهدات تامین اجتماعی در شهرستان لاهیجان بهره می‌برند .

ریاست تامین اجتماعی لاهیجان تعداد ١٤٦٧٩ نفر بیمه شده اجباری ، ٤٠٤٨ نفر بیمه شدگان حرف ومشاغل آزاد ، ١٥٥٦ نفر بیمه شده اختیاری ، ٢١٣٦ کارگرساختمانی ، ١٨٦٩ راننده و ١٢٧٠ قالیباف را ازبزرگترین گروههای بیمه شدگان درسطح شهرستان اعلام وافزود درکنار این افراد ، تعداد ٣٨٩١ بازنشسته ، ٤٢٢ ازکارافتاده و ٢٧٥٤ بازمانده مستمری بگیران تامین اجتماعی لاهیجان را تشکیل میدهند . 

بیغم با اشاره به اینکه تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی لاهیجان طی یکساله اخیر با ٧ درصد رشد همراه بوده است خاطر نشان ساخت : تامین اجتماعی شعبه لاهیجان بمنظور انجام تعهدات بلندمدت به جامعه مستمری بگیران طی نه ماهه لغایت آذر ٩٥ بالغ بر ٥٨٥ میلیارد ریال انواع مستمری پرداخت نموده است که بیانگر ١٦ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است .

تامین اجتماعی شعبه لاهیجان طی این مدت با صدور ٢٣٤٧ فقره سند تعهدات کوتاه مدت بمنظور ارائه انواع غرامتها و کمک هزینه ها بیش از ٥٤ میلیارد ریال به بیمه شدگان خود پرداخت نموده است که غرامت دستمزد ایام بیماری و کمک بارداری عمده ترین گروههای آن میباشند .

صدور وتجدید بیش از ٣٠٠٠٠ جلد دفترچه درمانی و انجام افزون بر ٤٥٠٠ فقره بازرسی کارگاهی درکنار پرداخت افزون بر ٤٦ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری به افزون بر ٦٠٠ نفر از دیگر فعالیتهای تامین اجتماعی شعبه لاهیجان در سال ٩٥ میباشد.

شایان ذکر است کارفرمایان منطقه بابت حق بیمه نیروهای خود بیش از ١٤٢ میلیارد ریال به تامین اجتماعی شهرستان بدهکار میباشند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز