خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان:

خیرین مدرسه‌ساز عنایت ویژه‌ای به آموزش و پرورش دارند

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۳۲۳

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان درجلسه هم‌اندیشی مدیران آموزش و پرورش استان گفت: خیرین محترم مدرسه ساز عنایت ویژه ای به آموزش و پرورش دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با حضور  مقدم مدیر کل نوسازی مدارس استان، مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان و مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان در سالن اجتماعات اداره کل نوسازی مدارس برگزار شد.

 مقدم در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات خداپسندانه خیرین در جهت امر مقدس مدرسه سازی گفت: خیرین محترم مدرسه ساز عنایت ویژه ای به آموزش و پرورش دارند.

وی با اشاره به اینکه هنوز تعدادی از مدارس ما نیاز دارند تا سایه عدم ایستایی از آنها برداشته شود، خاطرنشان کرد: باید برای جذب مشارکت‌ها و کمک های خیرین تلاش کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه ضرورت حفظ و نگهداری از فضاهای آموزشی را یادآور و تاکید کرد: همه باید از مدارس به عنوان میراث گرانبها حفاظت و پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه کارکنان نوسازی مدارس استان با ایثار کار می کنند، افزود: باید کمک کنیم تا نظام آموزشی با زیر ساخت های مناسب به سرمنزل مقصود هدایت شود.   

حاجتی،مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت:استانهایی که توانسته اند گام های مهمی را در خصوص آموزش و پرورش بردارند در میان مسئولین آنها وفاق ملی وجود داشته است.

وی با بیان اینکه دولت نمی تواند همه زیر ساخت های آموزشی را فراهم کند،گفت:باید از ظرفیت خیرین استفاده کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: مشکلات آموزش و پرورش باید به یک دغدغه همگانی تبدیل شود  و هرکس به نوبه خود به آن کمک کند.حاجتی با بیان اینکه خیرین به آموزش و پرورش اعتماد دارند،تاکید نمود:همه باید دست‌به‌دست هم دهیم و در رفع کمبود فضاهای آموزشی تلاش کنیم.

 گفتنی است مدیران حاضر در جلسه نیز ضمن بیان برخی مسائل و مشکلات،راهکارهای خود را در جهت هرچه باشکوه تر برگزار کردن جشنواره های شهرستانی و نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی ارائه کرده و در این خصوص بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز