خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد استان گیلان به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۶۶۵

بی شک تاریخ ایران هرگز نام بلند آوازه « علی اکبر هاشمی رفسنجانی » را از یاد نخواهد برد و امیر کبیر عصر که بنیانگذار شجره طیبه «دانشگاه آزاد اسلامی » بود در اذهان دانشمندان این کهن بوم و بر جاودانه خواهد ماند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیامی منتشر کرد.
 
متن این پیام به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوااللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواتَبْدِیلًا» سوره احزاب – آیه 23
 
روح بلند مظهر اراده، مجاهد نستوه، اسوه بردباری و صبر، یار و یاور دیرین معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار درخت تنومند دانشگاه آزاد اسلامی ، حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی به ملکوت اعلی پیوست.
 
بزرگ مردی که منشاء خدمات ارزنده ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و یکی از ستون های اصلی ایران اسلامی بود و هرگز ایرانی و غیر ایرانی نام نیک او را از یاد نخواهند برد.
 
این مصیبت بزرگ و ضایعه دلخراش و جبران ناپذیر را به محضر حضرت ولی عصر، بیت مکرم آن معظم له و رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می نمایم.

بی شک تاریخ ایران هرگز نام بلند آوازه « علی اکبر هاشمی رفسنجانی » را  از یاد نخواهد برد و امیر کبیر عصر که بنیانگذار شجره طیبه « دانشگاه آزاد اسلامی » بوده است در اذهان دانشمندان این کهن بوم و بر جاودانه خواهد ماند.
 
علیرضا امیرتیموری
دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز