خبرگزاری کار ایران

تسلیت مسئولان لاهیجان به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۷۳۳

نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در پیام تسلیت خود آورده است : حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری و انقلاب از آغاز تاکنون بوده است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، در پیام ذبیح الله نیکفر آمده است: یاد و خاطره ایشان تداعی گر روزهای پیروزی و استقرار نظام مقدّس جمهوری اسلامی است و تلاش های دلسوزانه ایشان برای مجد و عظمت ایران اسلامی همواره بر تارک تاریخ این سرزمین خواهد درخشید.

سعید آگشته شهردار لاهیجان نیز در پیامی گفته است: ارتحال ناگهانی و جانکاه یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب، مبارز کم نظیر دوران مبارزات انقلاب اسلامی، فرمانده دوران دفاع مقدس، سیاستمدار توانمند و بادرایت دوران جمهوری اسلامی و دوست و یاور همیشگی کارگران و محرومان که عمر خود را وقف تحقق انقلاب و پیشرفت جمهوری اسلامی نمود، باعث تاسف و تالم عمیق همه دلسوزان و وفاداران به انقلاب و ایران زمین شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان نیز در پیامی، ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: سراسر زندگی ایشان در تحقق آمال و آرزوهایی گذشت که از نبوغ کم نظیر و باریک بین وی سرچشمه می گرفت و تحت تاثیر شدید فیوضات علمی استاد و مرادش حضرت روح الله (ره) قرار داشت. 

حسینعلی خدایگانی رئیس شورای اسلامی استان گیلان و رئیس شورای شهر لاهیجان نیز با صدور پیامی درگذشت مبارز بزرگ انقلاب و یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

آیت الله هاشمی رفسنجانی یکشنبه شب در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست. 

او یار دیرین امام و رهبری، عضو شورای انقلاب، جانشین امام خمینی (ره) به عنوان فرمانده کل قوا، فرمانده جنگ در دوران دفاع مقدس، دو دوره رییس جمهوری، سه دوره رییس مجلس شورای اسلامی و سالها رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و یکی از شخصیت های تاثیرگذار در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی به شمار می رود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز