خبرگزاری کار ایران

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت خبر داد:

آتش‌سوزی نمایشگاه اتومبیل در بلوار شهید بهشتی رشت

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۰۴۷

معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت از آتش‌سوزی نمایشگاه اتومبیل در بلوار شهید بهشتی رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مبنی بر گزارش آتش‌سوزی در نمایشگاه اتومبیل، سریعا ۵ دستگاه خودروی اطفایی به همراه ۱۵ آتش‌نشان به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی – روبروی خیابان شهید بلال زاده اعزام شد.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: بواسطه مشاهده دود از سربندی نمایشگاه اتومبیل توسط شهروندان و تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانان ایستگاه  های ۵ و ۹ آتش نشانی جهت اطفای حریق به محل اعزام شدند.

وی افزود: خوشبختانه این آتش سوزی قبل از رسیدن آتش نشانان در همان لحظات اولیه با هوشیاری شهروندان و آشنایی با نحوه استفاده از خاموش کننده پودری، در سربندی نمایشگاه مهار و اطفا شدو آتش نشانان نیز پس از بازدید، ایمن سازی محل حادثه و حصول اطمینان از عدم وجود آتش به ایستگاه مربوطه مراجعت کردند.

مومنی داشت: نقش شهروندان در کاهش خسارات ناشی از  بروز حوادث و پیشگیری از گسترش آن امری مهم و حیاتی است ، یکی از راهکارهای مهم و اساسی در جهت بهبود شاخص های ایمنی امر افزایش آگاهی و آموزش شهروندان است که سازمان آتش نشانی به جد در مقاطع مختلف سنی و تحصیلی در دوره های تخصصی و نیمه تخصصی در جهت داشتن شهروندانی آگاه، به ارایه آموزش های ایمنی و آتش نشانی می پردازد که تاثیرات بسزایی در کاهش شمار حوادث و تلفات احتمالی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز