خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل گروه تولیدی آسانسور ایمن بران درفک:

حمایت از تولید ملی و رفع موانع تولید اولویت جدی تولیدکنندگان است

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۶۹۱

مدیر عامل گروه تولیدی آسانسور ایمن بران درفک گفت: نبود برنامه ریزی مثبت و سازنده و ضعف مدیریت در برنامه‌ریزی های موجود، باعث به وجود آمدن عدم انسجام در تولید ملی می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، کارخانه های تولیدی برای ادامه فعالیت خود با موانع بسیاری مواجه هستند که این امر سبب شده فضای کسب و کار در کشور نامساعد و معضل بیکاری و رکود دامن گیر اقتصاد شود.

خبرنگار ما در رشت، گفت وگویی با  هادی سبزه کار، یکی از مدیران موفق صنعتی در گیلان انجام داده است که از نظرتان می گذرد.

 هادی سبزه کار، مدیر عامل گروه تولیدی آسانسور ایمن بران درفک با20 سال سابقه درطراحی،اجراء و راه اندازی انواع پروژهای برق رسانی و تابلوهای صنعتی است.

وی تصریح کرد: شرکت آسانسور ایمن بران درفک درسال1383 با بهره گیری از نیروهای توانمند صنعت، پا به عرصه ظهور رسانده تا بدینوسیله با ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه آسانسور افتخار خدمت به نهادهای دولتی وخصوصی را دارا باشد.

 هادی سبزه کار افزود: عمده فعالیت این شرکت تا سال 1384 صرفاً در جهت فروش، نصب و راه اندازی، مدرنیزه و بازیابی نمودن آسانسورهای قدیمی ، ساخت بالابرهای تیپ آسانسور(سیستم کنترل درایو و PLC)بوده که با تخصصی تر شدن این حرفه در سال 1385 اقدام به بنای کارخانه به مساحت 3000 مترمربع و اخذ پروانه بهراه برداری، طراحی و مونتاژ و گواهینامه هایی از قبیل9001:2008 ISO 14001:2004 ISO 18001:2007 ISO جهت تولید انواع کابین وتابلوهای PLC آسانسور با تکنولوژی روزدنیا نموده است.

این مدیر صنعتی موفق گیلانی تصریح کرد: در حال حاضر شرکت آسانسور ایمن بران درفک با پرسنل حدودی 30 نفر و سرمایه در گردش حدودی 30 میلیارد ریال مشغول به کار است.

وی افزود:تسهیلات سرمایه در گردش دولت با بهره 28 درصد فقط و فقط به عنوان یک آمپول تسکین درد برای یک بیمار سرطانی است که چند روزی بیشتر زنده بماند و این در مورد ما شرکت های تولید هم صدق می کند.

مدیر عامل گروه تولیدی آسانسور ایمن بران درفک افزود:انتظار ما و تمام واحدهای تولیدی این است که دولت،حمایت از تولید ملی را در الویت کارهای خود قرار دهد و موانع تولید را از بین ببرد، تاهمین سهم ناچیز درتولید کشور نیز از بین نرود و روز به روز شاهد رونق در تولید ملی باشیم.

 سبزه کار افزود: خدا را شاکرم که این موهبت را عطا کرد و بنده را واسطه رساندن خیر و برکت به بندگان خود قرار داد، همچنین به سرمایه گذاران داخلی پیشنهاد می کنم با وجود موانع بسیار در مسیر تولیددر انجام این کار خدا پسندانه همت کنند.

وی تصریح کرد: خانواده و بخشی از پرسنل که متعهد به شرکت تولید هستند نقش موثری در موفقیت من داشته اند.

مهندس سبزه کار بیان داشت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی در شرایط اکنون جامعه بسیار ضروری و سازنده است، اما به نظر من به شرطی این روند با موفقیت پیش می رود که همه سهم خود را از اقتصاد مقاومتی انجام دهند و کل بار سنگین اقتصاد مقاومتی روی شانه‌های ضعیف کارفرما نباشد، تا توان ایستادگی و مقاومت را داشته باشد.

این مدیر موفق صنعتی‌گیلان افزود:نبود برنامه‌ریزی مثبت و سازنده و ضعف‌مدیریت در برنامه‌ریزی‌های موجود،باعث به وجود آمدن عدم انسجام در تولید ملی می شود.

وی گفت: از استانداری و سازمان صنایع بابت همکاری در حد توان‌شان، کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز