خبرگزاری کار ایران

رئیس تامین اجتماعی شعبه رودسر خبر داد:

تحت پوشش قرار گرفتن ٣٤٠٠٠ نفر در تامین اجتماعی شعبه رودسر

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۲۲۴

رئیس تامین اجتماعی شعبه رودسر گفت: تامین اجتماعی شعبه رودسر بیش از ٣٠٠٠ نفر مستمری بگیر را در زمره عائله بزرگ خود خدمت رسانی می‌کند.

به گزارش ایلنا از رودسر، نصرت ا.. پورقربان ریاست تامین اجتماعی شعبه رودسر در گزارش آماری نه ماهه لغایت آذر این واحد اظهار داشت : درحال حاضر تعداد ٥٣٢٩ بیمه شده اجباری ، ١١٨٧ بیمه شده اختیاری ، ١٠٨٨ بیمه شده مشاغل آزاد ، ٨١٩ کارگر ساختمانی ، ١٤٤٠ راننده و ٢٢٨ مقرری بگیر بیمه بیکاری بزرگترین گروه‌های تحت پوشش در این شعبه را تشکیل می‌دهند .

پورقربان همچنین شمار بازنشستگان را ١٨٧٦ نفر ، از کارافتادگان را ٢٤٤ نفر و بازماندگان را ١٣٦٠ نفر اعلام و افزود: به منظور ارائه انواع مستمری‌ها به این اقشار درسال ٩٥ مبلغ ٢٨٤ میلیارد ریال پرداخت صورت گرفته است .

ریاست تامین اجتماعی شعبه رودسر دربخش دیگری از گزارش خود با اشاره به صدور١٤٩٣ فقره سند تعهدات کوتاه مدت طی نه ماهه لغایت آذر ٩٥ و بیان رشد ٦ درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل اذعان کرد: دراین راستا تاکنون ٧/٣ میلیارد ریال انواع تعهدات کوتاه مدت شامل غرامت‌ها و کمک هزینه‌ها به بیمه شدگان مشمول پرداخت شده است .
 

انجام ١٤٩٣ فقره بازرسی کارگاهی ، پرداخت بالغ بر ١٦ میلیارد مقرری بیمه بیکاری ورسیدگی به امور بیمه ای ٢٥١٠ کارگاه فعال حوزه عمل شعبه ازدیگر اقدامات این واحد تابعه تامین اجتماعی گیلان است.

شایان‌ذکر است که کارفرمایان منطقه قریب به ٧٤ میلیارد ریال به تامین اجتماعی رودسر بدهکار هستند.

شهرستان رودسر با سه شعبه در کلاچای ، چابکسر ورودسر و یک واحد اقماری در رحیم آباد از این حیث درکنارشهرستان رودبارکه ازشرایط مشابهی برخوردار است در رتبه اول استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز