خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان گیلان تاکید کرد:

تاثیر بازرسی‌های مدون و قاعده‌مند در کاهش اطاله دادرسی

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۲۲۸

رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: بازرسی‌های مدون و قاعده‌مند در کاهش اطاله دادرسی تاثیرگذار است.

به گزارش  ایلنا از رشت، احمد سیاوش پور  در نشست شورای برنامه ریزی دادگستری استان گیلان  با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب  اسلامی در آستانه فرارسیدن ماه بهمن و نزدیک شدن به ایام الله دهه مبارک فجر از مسئولین فرهنگی دادگستری استان خواست تا  اقدامات لازم  جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم دهه فجر صورت گیرد و شاهد جشن های گسترده تری نسبت به سال گذشته باشیم.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه  از تلاشهای سیستم  نظارتی بازرسی دادگستری استان  قدردانی نمود و تصریح کرد: بازرسی ها مدون و قاعده مند میتواند در کاهش اطاله دادرسی ، تسریع امور و تکریم بیش از پیش ارباب رجوع تاثیر بسزایی داشته باشد.

این مقام ارشد قضایی  همچنین خاطر نشان کرد:  بازرسان هر کجا نقصان و ضعفی مشاهده کردند ابتدا تذکر داده و در صورت تکرار آن را به مراجع بالاتر گزارش نمایند و در صورت عدم اصلاح،  اقدامات بازدارنده  لازم را  انجام داده تا دستگاه قضایی در مسیر صحیح و درست به حرکت پویا و فعال خود ادامه  دهد.

در این نشست مجید الهیان ، قائم مقام دادگستری کل استان  گیلان ،اخبار و رویدادهای مهم استان را به سمع حاضرین رسانده و پس از ایشان هر کدام از معاونین گزارشی از حوزه های تحت سرپرستی ارائه نمودند و در خاتمه، پس از طرح مسایل مرتبط با دستگاه قضایی استان، تصمیمات لازم اتخاذ و مصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز