خبرگزاری کار ایران

با حضور سرپرست دبیرخانه هیأت امنای استان گیلان:

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۳۷۸

با حضور مسئولان دانشگاه آزاد شهرستان سیاهکل، سرپرست‌جدید دانشگاه آزاداسلامی این مرکز معرفی شد.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل با حضور سرپرست دبیرخانه هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان  و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و تنی چند از مسئولین شهرستان سیاهکل معرفی شد.

مهرداد گودرزوند چگینی سرپرست دبیرخانه هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل ضمن تسلیت ارتحال‌ملکوتی حضرت آیت الله‌هاشمی‌رفسنجانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که امروز به یک درخت تنومند در آموزش عالی کشور تبدیل شد .

وی افزود: امروز دانشگاه آزاد اسلامی در دهه چهارم کیفیت بوده که مهمترین عامل پیشرفت است. تغییر نگرش به دانشگاه باید متناسب با دیدگاه جامعه بوده و دارای خروجی مناسب با کیفیت خوب داشته باشیم. این مجموعه عظیم که توسط مرحوم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بنیان نهاده شد و  با حمایت حضرت امام (ره) و پشتیبانی مقام معظم رهبری به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان تبدیل شد حاصل زحمات کسانی است که رشد آموزش‌عالی‌کشور و آموزش با کیفیت همیشه یکی از دغدغه‌های آنان بود.

گودرزوند چگینی با برشمردن ابعاد شخصیتی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از چهره های شناخته شده در سیاست همیشه مورد توجه جهانیان بود و ایشان به عنوان یار دیرین امام (ره ) و رهبری همیشه در اعتلای سازندگی و آموزش عالی در کشور تلاش می‌کرد تا فرزندان این مرز و بوم تحصیل در دانشگاهی با کیفیت را در کشور تجربه کنند و از این که در میهن اسلامی ادامه تحصیل دهند افتخار کنند.

سرپرست دبیرخانه هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان  تصریح کرد: شهرستان سیاهکل یکی از شهرهای گیلان است که دارای ظرفیت های بسیار خوب بوده و داشتن آموزش عالی برای این شهر با قدمت تاریخی و پتانسیل های آن می تواند این شهر را به جایگاه اصلی خود برساند و جا دارد از مسئولین این شهر که با همدلی و همراهی در کنار دانشگاه آزاد اسلامی همیشه یار و پشتیبان توسعه آموزش عالی بوده اند تشکر و قدردانی نمایم.

لازم به ذکر است در پایان از زحمات علیرضا یعقوب‌نیا رئیس سایق این مرکز دانشگاهی‌تقدیر و سیروس بیدریغ شارمی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز