خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

حضور موثر اقتصادی کشور در دریا با اقتدار نیروی دریایی شکل می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۴۷۱

استاندار گیلان گفت: حضور موثر اقتصادی کشور در دریا با اقتدار نیروی دریایی شکل می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در مراسم معارفه و تکریم فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام‌رضا(ع) ارتش که با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تجهیز و رشد نیروی دریایی در بخش‌های علمی، فنی، انضباطی، سازمانی، ایمانی، عقیدتی و روحی اظهار داشت: الحمدالله تلاش‌های ارزنده‌‌ای در راستای تحقق موارد تأکیدی رهبر معظم انقلاب در نیروی دریایی به عنوان نیروی راهبردی صورت پذیرفته و این نشان از حضور قوی و موثر فرمانده نیروی دریایی ارتش و نیروهای زحمت‌کش آن در این عرصه است.

وی نقش نیروی دریایی در توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، امنیتی کشور را نقش موثر و انکار ناپذیر دانست و افزود: حضور موثر اقتصادی کشور در دریا با اقتدار نیروی دریایی شکل می‌گیرد.

وی انضباط در ارتش و خصوصاً در نیروی دریایی را زبانزد دانست و با اشاره به ادب، اخلاق و انظباط فرماندهی نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: بسیار خرسندیم که فرماندهان نظامی و انتظامی در کنار افزایش توانمندی علمی، تخصصی به تقویت در بخش عقیدتی، روحی وایمانی توجه ویژه دارند.

استاندار گیلان با قدردانی از تلاش‌های ارزنده دریادار دوم رضایی خداد گفت : در طول فعالیت امیر دریادار دوم افشین رضایی حداد همکاری خوبی بین نیروی‌های منطقه چهارم دریایی برقرار بوده و فعالیت‌های تاثیرگذاری توسط ایشان صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان تصریح کرد: در شورای تأمین استان از امیر حداد  به جز خوبی و انضباط و و انجام وظایف سازمانی چیزی ندیدم.

نجفی خاطرنشان کرد: به ناخدا باقری فرمانده جدید ناوگان شمال کشور تبریک می‌گویم و می‌دانم که فردی کاردان هستند و عاشقانه کار می‌کنند.

استاندار گیلان همچنین با اهداء لوح و هدایایی از زحمات دریادار دوم عرضه افشین رضایی حداد قدردانی کرد.

در این مراسم، دریادار افشین رضایی حداد به افتخار بازنشستگی نائل آمد و ناخدا یکم احمدرضا باقری سکاندار ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز