خبرگزاری کار ایران

به همت کانون بسیج رسانه شهرستان آستارا؛

تیم فوتسال بسیج رسانه آستارا تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۴۱۶

به همت کانون بسیج رسانه شهرستان آستارا تیم فوتسال بسیج رسانه ای متشکل از خبرنگاران این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستارا، در آستانه دهه مبارک فجر ، به همت کانون بسیج رسانه شهرستان آستارا، تیم فوتسال بسیج رسانه‌ای متشکل از خبرنگاران این شهرستان تشکیل شد.

پیمان ناصری زارع، مسئول کانون بسیج رسانه بندر آستارا با بیان این مطلب گفت: در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب، تیم فوتسال بسیج رسانه ای آستارا متشکل از مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ها و نیز نشریات محلی تشکیل می شود.

وی با اشاره به اینکه این تیم به همت کانون بسیج رسانه این شهرستان تشکیل شده است و خود را برای حضور آبرومندانه در مسابقات امسال جام دهه فجر آماده می کند، افزود: مسابقات فوتسال جام دهه فجر همزمان با ایام الله سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می شود و تیم فوتسال بسیج رسانه آستارا هم برای اولین در این مسابقات حضور خواهد یافت.

ناصری زارع هدف از تشکیل این تیم را علاوه بر حضور خبرنگاران در یک مسابقه جدی و حساس، ایجاد روح صمیمیت و همکاری و برادری مابین خبرنگاران و سلامتی جسم و روح آنان را از عمده اهداف تشکیل این تیم دانست و گفت: در کنار تخصص و رسالت خبرنگاری، باید فضای سلامتی ی جسم و روح خبرنگاران نیز فراهم می شد که این مهم هم اکنون به وقوع پیوسته است.

مسئول بسیج رسانه آستارا در ادامه ضمن قدردانی از فرمانده سپاه ناحیه آستارا، مسئول بسیج رسانه گیلان و ریاست اداره ارشاد آستارا تصریح کرد: برای حضور فعال و آبرومندانه در مسابقات پیشرو، نیازمند حمایت‌های بیشتر هستیم که با شناختی که از عزیزان مسئول داریم، امیدواریم این حمایت ها، بیش از پیش ادامه داشته باشد.

گفتنی است تیم فوتسال خبرنگاران بسیج رسانه ای آستارا متشکل از ده بازیکن، یک مربی و یک سرپرست خود برای مسابقات جام دهه ی فجر آماده می کند و مجموعه مدیریتی این تیم در نظر دارند تا در مسابقات استانی هم حضور مستمر داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز