خبرگزاری کار ایران

به میزبانی رشت برگزار شد؛

کارگاه آموزشی آشنایی با اهمیت و فرآیند ثبت ملی و بین‌المللی برند

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۱۴۹

اولین کارگاه آموزشی آشنایی با اهمیت و فرآیند ثبت ملی و بین المللی برند، با همکاری مرکز آموزش بازرگانی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، پیش از ظهر امروز با حضور بیش از یکصد نفر از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان گیلان، کارگاه آموزشی آشنایی با نقش و فرآیندهای ثبت ملی در ارتقاء جایگاه تولیدات صنعتی استان در رشت برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان و مجری برگزاری این کارگاه آموزشی با اشاره به جایگاه برندسازی تصریح کرد: ویژگی هایی نظیر ایجاد محبوبیت و هویت، سکونت بر ذهن مشتری و تعهد به مشتری از مهم ترین ویژگی های برند سازی برای استراتژی بازاریابی است و  ایجاد وفاداری در مشتری نخستین تاثیر برند بر بازاریابی است.

روهام قلیچی تصریح کرد: برندسازی به عنوان یک استراتژی برای بازاریابی نقش مهمی در باورپذیری و سپس معرفی قابلیت ها، کارکرد و جذابیت یک محصول برای مشتری دارد.

وی افزود: رویکرد مصرف کنندگان در تعیین ارزش و نام کالا و خدمات می تواند اهمیت موضوع برندسازی و درآمدهای مالی و اعتباری یک بنگاه را نمایان سازد.

رییس مرکز آموزش بازرگانی گیلان خاطر نشان کرد: در واقع برند به عنوان یک هویت برای بنگاه اقتصادی محسوب می شود و می تواند در ایجاد ارزش افزوده نقش بسزایی را ایفاء کند.

وی همچنین راهکارهای اصلی پذیرش تقاضای ثبت برند، چگونگی ارتقاء جایگاه و حفظ آن و راهکارهای قانونی برای صیانت از نام ثبت شده تجاری (برند) را عنوان نمود.

قلیچی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تنویر افکار و دانش افزایی مدیران واحدهای صنعتی و تولیدکنندگان عنوان کرد و افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، ایجاد چرخه و فرآیند ارزش کالا و خدمات تولیدی، فرهنگ سازی استفاده از کالاهای ساخت داخل با نام و نشان ایرانی سرلوحه برنامه های آموزشی مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان قرار گرفته است و در این راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرکهای صنعتی گیلان همراهی قابل توجهی از این مرکز داشته اند.

گفتنی است روهام قلیچی، حسین حاجی بابایی، مهدی افخمی، مهدی زارعی، سید قاسم کشفی و خانم محبوبه ادراکی به عنوان اساتید این کارگاه آموزشی به بیان مطالبی در خصوص مراحل برند سازی از ایده تا اجرا، نحوه گردآوری اطلاعات برای ورود به بازار کار،  ایجاد فضای رقابتی و تعاملی، شناساندن برندهای کیفی و خلاق و تقویت برندهای شایسته پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز