خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری انزلی خبر داد:

اجرای طرح جمع آوری زباله‌های تالاب انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۰۱۵

سرپرست شهرداری بندرانزلی از راهکاری جدید برای برای پاکسازی تالاب انزلی از انبوه زباله های انباشته شده و با استفاده از قایق ها خبر داد .

به گزارش ایلنا از انزلی، موسی فکور اظهار کرد: با توجه به حجم بسیار بالای زباله ها که موجب تشدید آلودگی‌های تالاب بین المللی انزلی می‌شود ، شهرداری بندرانزلی تصمیم گرفته است  با راه‌اندازی یک فروند قایق ویژه جمع آوری و حمل زباله های شناور، در خصوص پاکسازی تالاب انزلی در حوزه شهری اقدام موثری را انجام دهد.

وی با تاکید بر اهمیت پاکسازی تالاب از زباله ها، افزود: مقرر شد واحد پسماند شهرداری انزلی در اسرع وقت نسبت به راه اندازی این قایق و آغاز فعالیت های مربوطه اقدام کند.

سرپرست شهرداری انزلی با اشاره به اینکه  اقدام فوق در راستای فعالیت های محیط زیستی شهرداری صورت گرفته است، تصریح کرد : این قایق که به زودی توسط مدیریت پسماند شهرداری به ناوگان جمع‌آوری و حمل زباله اضافه می شود، جهت جمع آوری زباله های شناور سطح تالاب است.

فکور خاطر نشان کرد: البته  با استفاده از این قایق ها تنها بخشی از مشکلات تالاب برطرف خواهد  شد و بزودی عملیات  پاکسازی دوره ای سواحل و نصب سطل های زباله ی بتونی در سواحل نیز به همت واحد پسماند شهرداری انزلی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز