خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش تاکید کرد:

ارتقای فعالیت‌های شیلاتی جهت کاهش نرخ بیکاری در تالش

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۴۹۷

مدیرکل شیلات گیلان، توسعه شرکت های ماهیان خاویاری و ارتقای فعالیت های شیلاتی را برای مردم شهرستان تالش امید بخش عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از تالش، عیسی مهدوی در جلسه بررسی اجرای پروژه شهرک آبزی پروری شهرستان تالش با حضور مدیرکل شیلات گیلان،نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد،گفت:امید است با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، حمایت های دولت تدبیر و امید و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی شاهد اقدامات خوب شیلاتی در سطح شهرستان تالش باشیم .

وی یکی از راهکارهای خوب برون رفت از معضل بیکاری را استفاده از ظرفیت های شیلاتی خواند و افزود: انشالله در آینده ای نزدیک شاهد درخشش بیش از پیش شیلات شهرستان تالش باشیم.

مهدوی توسعه شرکت های ماهیان خاویاری و ارتقای فعالیت های شیلاتی را برای مردم شهرستان تالش امید بخش خواند و گفت:با اجرای پروژه شهرک آبزی پروری در منطقه نرخ بیکاری جوانان تحصیل کرده در رشته های مرتبط  کاهش می یابد.

فرماندار تالش با اشاره به  اهمیت  صنعت آبزی پروری در امر ایجاد اشتغال و ایجاد صنعتی با ارزش افزوده فراوان افزود:لزوم هماهنگی دستگاه های مرتبط در این امر برای توسعه اقتصادی و گسترش جذب سرمایه گزاران در صنایع از طریق توسعه زیر ساخت ها الخصوص صنعت پرورش ماهیان خاویاری اشاعه و این امر عامل اساسی در کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال که یکی از مهمترین اهداف دولت می باشد دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز