خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد؛

نشست هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۵۳۹

سی و ششمین نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور رئیس دانشگاه و بیش از 70 نفر از استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در منطقه حسن رود بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، شاهرخ یوسف زاده چابک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست ضمن عرض خیر مقدم اساتید دانشگاه را سرمایه ای بی‌نظیر دانست که دارای نقش و جایگاه خطیری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان این مطلب که پویایی هر سازمانی وابسته به نیروی انسانی کارآمد آن سازمان است، افزود: در دانشگاه ها بخش عمده ای از این نیروی انسانی را اعضای هیات علمی تشکیل می دهند.

یوسف زاده ضمن ارایه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های 11 ماه دوران ریاست خود، نقشه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را تبیین کرد.

حجت الاسلام و المسلمین امیر چهری - مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با اشاره به برگزاری سی و ششمین نشست هم اندیشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ،اظهار کرد: تشکیل این نشست ها زمینه تبادل افکار استادان با تجربه و جدیدالورود را فراهم نموده است.

وی با بیان این که از دیدگاه های همه ی اساتید پایه و بالینی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در زمینه های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و دینی استفاده می شود، تصریح کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آمادگی همکاری با مسوولان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی را در زمینه های مختلف دارد.

حجت الاسلام و المسلمین چهری هدف اصلی برگزاری جلسات هم اندیشی را ایجاد انس و الفت بین اساتید و هیات علمی دانشگاه ذکر کرد و ضمن تقدیر از حضور اساتید شرکت کننده در این نشست، تصریح کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جایگاه اساتید در دانشگاه و ضرورت پرداختن به این مهم و مباحث اقتصاد مقاومتی با پیشنهاد خود اساتید صندوقی در کانون هم اندیشی اساتید ایجاد شد و این برنامه ها با حمایت مالی خود اساتید پشتیبانی می شود نه از بودجه های دولتی دانشگاه .

وی در ادامه یادآورشد: اولین جلسه این طرح با حضور چند تن از اساتید نیز امروز برپا خواهدشد.

فردین مهرابیان دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ضمن اظهار امیدواری از این که این نشست ها با قوت بیشتری در آینده تداوم یابد، گفت: باید اولویت بندی و نیازسنجی جهت طرح مباحث هم اندیشی را با نظر و مشارکت اساتید مورد تاکید قرار گیرد تا ان شاءالله کیفیت این نشست‌ها بیش از پیش ارتقاء یابد.

سی ششمین نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با حضور شاهرخ یوسف زاده چابک رئیس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین امیر چهری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جمعی از معاونین و بیش از 70 نفر از استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در منطقه حسن رود بندرانزلی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز