خبرگزاری کار ایران

شرکت ملی فرآورده های نفتی گیلان خبر داد:

اعلام کالابرگ های جدید برای دریافت نفت سفید

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۷۶۶

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در قالب اطلاعیه‌ای از اعلام کالابرگ‌های جدید به شماره های ۱۰۷ ، ۲۰۷ ، ۳۰۷ و ۵۰۷ برای دریافت نفت سفید خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت، از ابتدای سال تاکنون ۶۳ میلیون و ۳۳۳ هزار لیتر نفت سفید در قالب هشت فقره کالابرگ توزیع گردید که از این مقدار ۱۱ میلیون ، ۳۸۷ هزار لیتر مربوط به مناطق صعب العبور بوده و این میزان معادل ۸۰ درصد سهمیه مناطق صعب العبور است .  

علی اصغر عباسی ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت : « مصرف کنندگان نفت سفید فاقد گاز طبیعی از تاریخ امروز ۱۰  بهمن ماه نسبت به دریافت سهمیه نفت سفید خود به میزان ۲۱۰ لیتر برای مناطق عادی و مناطق صعب العبور جهت ذخیره سازی در ماههای پایانی سال اقدام نموده وآنرا موکول به زمان بعد ننمایند . »

در این اطلاعیه آمده است کالابرگ ها  تا دهم اسفند ماه سال جاری دارای اعتبار دریافت است .

گفتنی است که استان گیلان درحال حاضر دارای ۵۶ هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید می باشد و عملیات توزیع این فرآورده نفتی توسط ۳۶۵ فروشندگی فعال و ازطریق ۹ ناحیه ( رودبار ، رودسر ، لاهیجان ، انزلی ، تالش ، صومعه سرا ، آستارا ، فومن و رشت ) انجام می شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز