خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار گیلان صورت گرفت؛

بهره برداری از طرح گاز رسانی به 24 روستا در سیاهکل

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۶۲۲

24 طرح گازرسانی به روستاها در نخستین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار گیلان در سیاهکل به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از سیاهکل،  محمدعلی نجفی در اولین روز از دهه مبارک فجر در مراسم افتتاح گاز رسانی به 24 روستا و در خرارود سیاهکل افزود : از اینکه امروز و در کنار شما مردم عزیز و کارگزاران شما شاهد پیشرفت و آبادانی محل سکونتان هستیم بسیار خوشحالم.

وی با بیان اینکه این مسجد را که در حال سخنرانی هستم 30 سال پیش خودم افتتاح کردم،  ادامه داد : عمر انسان به مثابه یک لحظه می‌گذرد و آنچه اهمیت پیدا می‌کند خدمت به مردم در کنار محبت، دوستی و عشق است.

نجفی با بیان اینکه 30 درصد از پروژه‌های گاز رسانی دهه فجر در سیاهکل افتتاح شده، تصریح کرد : برای اجرای این طرح‌ها 10 میلیارد تومان هزینه شد و شاخص گاز رسانی شهرستان را به 79 درصد رساند.

وی افزود : اول انقلاب هیچ روستایی گاز نداشت اما با همت دولت‌های مختلف هم اکنون شاخص گاز رسانی در استان گیلان از 63 درصد به 93 درصد در دولت تدبیر و امید ارتقا پیدا کرده است

نجفی گفت : در سایر حوزه‌ها هم پیشرفت خوبی داشته‌ایم و همچنان اقدامات خوبی در حال صورت پذیری است.

وی با اشاره به توصیه امام راحل و رهبر معظم انقلاب  مبنی بر لزوم شفاف سازی و گزارش عملکرد برای مردم خاطر نشان کرد : لازم است خدمات دولت به خوبی برای مردم تبیین شود واین وظیفه کارگزاران است.

استاندار گیلان به فضای خوب اقتصادی کشور که در سایه توافقات هسته‌ای و موضوع برجام بدست آمده اشاره و اظهار کرد : باید از این فضا برای جذب هر چه بیشتر سرمایه گذار به کشور استفاده کنیم.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات و خدمات موثر کارگزاران و مدیران شهرستانی و استانی بر ادامه این روند تأکید و خاطر نشان کرد : بنده با تمام ظرفیت در کنار شما هستم.

نجفی در پایان باتوجه به توفیقاتی که در حوزه‌های مختلف شهرستان سیاهکل بروز و ظهور کرده است، تصریح کرد : کمک می‌کنیم تا سیاهکل توسعه بیشتری یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز