خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبرداد:

استقبال سرمایه گذاران جهت احداث نیروگاه خورشیدی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۶۴۲

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان از استقبال خوب سرمایه گذاران جهت احداث نیروگاه خورشیدی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، در جلسه مردمی کردن اقتصاد، فرصت های سرمایه گذاری در بخش تولید، انتقال و فوق توزیع نیروی برق استان گیلان، اولویت های شرکت برای سرمایه گذاری و ضرورت سرمایه گذاری در تولید انرژی های تجدیدپذیر تشریح شد.

با حضور بلبل آبادی  مدیر عامل شرکت سهامی  برق منطقه ای گیلان، معاونین ، کارکنان شرکت، مولایی پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان  و نمایندگان شرکتهای سرمایه گذار در صنعت برق، جلسه مردمی کردن اقتصاد، فرصتهای سرمایه گذاری در بخش تولید، انتقال و فوق توزیع نیروی برق استان گیلان در سالن سرمایه گذاری  امور اقتصادی و دارایی استان گیلان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در سخنان خود به شرایط تولید انرژی الکتریکی به وسیله سلول های خورشیدی ( فتوولتائیک) اشاره کرد و با ذکر اقدامات انجام یافته در خصوص توسعه تولید انرژی خورشیدی در استان، افزود:با توجه به تکنولوژی حال حاضر، راندمان حداکثری تولید سلول های فتوولتائیک به عوامل جوی مختلفی نظیر، میزان تابش خورشید، دمای متوسط محیط نصب سلول، سرعت و تداوم وزش باد در منطقه، تعداد روز های آفتابی و عدم وجود گرد و غبار در جو و درخشندگی هوا وابسته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شرکتهای متقاضی  فعلی تولید تولیدانرژی الکتریکی به وسیله سلول های خورشیدی در استان اشاره کرد و گفت:شرکتهای،  SUNFARMING ( به میزان20 مگاوات)،  ALENSYS ( به میزان20 مگاوات)،  SUNMAX( به میزان 400 مگاوات - منوط به تعرفه زمین مناسب) و پترونیر( به میزان 50 مگاوات) از جمله شرکت های متقاضی فعلی تولید تولیدانرژی الکتریکی به وسیله سلول های خورشیدی در استان هستند.

مولایی پور مدیرکل اداره امور اقتصادی و دارایی استان گیلان و نماینده وزیر و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی  با اهدا لوح سپاسی از بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی  برق منطقه ای گیلان قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز