خبرگزاری کار ایران

در نخستین روزهای دهه فجر انجام شد؛

بهره برداری از 5 کیلومتر آسفالت راه روستایی در بخش مرکزی شهرستان رضوانشهر

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۷۹۲

در اولین روزهای دهه مبارک فجر با حضور فرماندار رضوانشهر 5 کیلومتر آسفالت راه روستاهای بخش مرکزی رضوانشهر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، در اولین روزهای دهه مبارک فجر با حضور حسنی پور فرماندار رضوانشهر،چراغی معاون فرماندار، صیادی بخشدار مرکزی، مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان 5 کیلومتر آسفالت راه روستاهای وانگاه، درواز، گیل چالان، دارسرا، ویشه سرا و چکوچه پشت بصورت متمرکز در روستای درواز  بخش مرکزی رضوانشهر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار رضوانشهر در آیین بهره برداری و افتتاح آسفالت بافت روستایی ضمن تبریک دهه مبارک فجر از پیگیری های  نجفی استاندار پرتلاش گیلان مبنی بر تأمین قیر رایگان و همکاری اداره کل بنیادمسکن استان در این راستا تشکر کرد و افزود: دولت توجه ویژه ای به عمران و آبادانی روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته دارد.

حسنی پور گفت:  اگر وضعیت جوی مساعدت کند آسفالت تمامی مناطق روستایی مورد هدف با سرعت انجام می گبرد.

آسفالت بافت روستاهای بخش مرکزی رضوانشهر از اعتبارات قیر رایگان با نظارت و همکاری بخشداری مرکزی، بنیاد مسکن، تعاونی دهیاران به ارزش ریالی 4893 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز