خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

افتتاح نمایشگاه ارائه دستاوردهای کالاهای صنفی- صنعتی درگیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۰۵۴

نمایشگاه کالاهای صنفی- صنعتی استان گیلان و سومین نمایشگاه توانمندی های شهرک های صنعتی و اتاق بازرگانی گیلان گشایش یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای صنفی و صنعتی استان گیلان و سومین نمایشگاه توانمندی های شهرک های صنعتی و اتاق بازرگانی گیلان با برپایی بیش از 90 غرفه در نمایشگاه بین المللی گیلان آغاز به کار کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در حاشیه گشایش و آغاز به کار این نمایشگاه گفت: نمایشگاه کالاهای صنفی و صنعتی با هدف ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی های حوزه صنعت، معدن و تجارت برپاشده است.

علی منتظری با بیان اینکه بیش از 70 درصد شرکتهای حاضر در این نمایشگاه مربوط به بخش صنعت و مابقی از فعالان حوزه اصناف هستند، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرکهای صنعتی، اتاق اصناف و اتاق بازرگانی گیلان دایر شده است و تلاش شده است زمینه حضور پرشور فعالان عرصه تولید، صنعت، اصناف و بازرگانان در آن فراهم گردد.

گفتنی است این نمایشگاه از 13 تا 16 بهمن و در ساعات 15 الی 21 پذیرای بازدید علاقه مندان و شهروندان گیلانی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز