خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر صنعت, معدن و تجارت؛

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۱۷۷

با حضور معاون وزیر صنعت, معدن و تجارت مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و تنی چند از مسئولان در سالن جلسات شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان برگزار شد.

در این مراسم طهمورث لاهوتی اشکوری مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان تکریم و احمد علی شهیدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان منصوب شد.

مدیرعامل سابق شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان بیان داشت: بحث ایجاد و تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی برای رونق بخشی به احداث واحدهای تولیدی و صنعتی در دستور کار قرار داشت .

طهمورث لاهوتی اشکوری افزود : تمامی تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته در حوزه رشد شهرک‌های صنعتی و آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری بوده و خوشبختانه توانستیم تا حدودی شهرک‌های صنعتی استان گیلان را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آماده کنیم تا با رونق احداث واحدهای صنعتی بتوانیم برای استان ارزش افزوده و اشتغال ایجاد کنیم.

احمد علی شهیدی مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: با کمک تمامی دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی می‌توان موجبات احیای واحدها و نواحی صنعتی را در استان گیلان مهیا کرد.

وی افزود: در راستای احیا، تجهیز، توسعه و راه‌اندازی واحدهای صنعتی غیرفعال و راکد باید دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان، بانک‌ها و دیگر ارگان‌ها همکاری‌های مستمری با شرکت شهرک‌های صنعتی داشته باشند تا بتوان مشکلات این واحدها را برطرف کرد.

شهیدی ضمن تشکر از اعتماد وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون وزیر صنعت و استاندار گیلان ، گفت: با همکاری همه‌جانبه می‌توان سبب راه‌اندازی و توسعه واحدها و نواحی صنعتی در استان گیلان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز