خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری رشت:

رشت مملو از هنرمندان خلاق است/ تبدیل شهرباران به شهر جشنواره‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۶۸۹

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری رشت گفت: شهر رشت مملو از هنرمندان خلاق است که از فرصت ها به نحو مطلوبی بهره می برند.

به گزارش ایلنا، حسنی اقدام خودجوش هنرمندان برای چنین فعالیت هایی را تحسین برانگیز عنوان کرد و گفت: چنین فعالیت هایی که نشاط عمومی را به همراه دارد باعث پویایی جامعه می‌شود و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با مشارکت شهرداری منطقه دو رشت در راستای تقویت چنین فعالیت هایی از چند اثر برتر تقدیر خواهد کرد.

وی به برگزاری جشنواره ها در راستای شعار "شهر رشت شهر جشنواره ها" اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک شاهد جشنواره های مناسب با مشارکت منطقه دو در پیاده راه خواهیم بود.

حسنی به برگزاری مسابقه عکاسی " رشت سپید" اشاره کرد و افزود: علاقمندان می توانند عکس های گرفته شده از سطح شهر رشت در روزهای برفی را تا ۲۲ بهمن به آدرس ایمیل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت farhangi۱@rasht.irو یا به شماره تلگرام ۰۹۰۱۷۴۰۸۲۹۳ ارسال نمایند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در پایان گفت: از نفرات برتر پس از داوری آثار طی مراسمی تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز