خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با مسرور مطرح شد:

شعبه بانک توسعه تعاون در منطقه آزاد انزلی راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۹۷۵

در دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور با رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، راهکارهای توسعه همکاری های دو جانبه مورد مذاکره قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، در این دیدار مسرور به تبیین افق پیش روی این منطقه در جهت دستیابی تبدیل شدن به مرکز تبادل کالاهای استراتژیک کشورهای حاشیه دریای خزر پرداخت و حضور بانک های ایرانی و خارجی را در این مسیر حائز اهمیت ارزیابی کرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه هم اکنون اکثر بانک های ایرانی در محدوده این منطقه دارای شبعه مستقر بوده و تقاضای فعالیت دو بانک خارجی در فعالیت در این منطقه برای تصویب به بانک مرکزی ارائه شده، اضافه کرد: هم اکنون صادر کننده نمونه کشوری مناطق آزاد در این منطقه فعال است و طی سه سال گذشته 48 واحد تولیدی راکد فعال شده، که تعدادی از این فعال سازی‌ها با همکاری بانک ها محقق شده است.

حجت ا... مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این دیدار به بیان ویژگی های این بانک پرداخت و با بیان اینکه رئیس مجمع بانک‌های توسعه تعاون و رفاه، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی است، اضافه کرد: با عنایت به اینکه بانک عامل صندوق توسعه ملی هستیم از واحدهای تولیدی صادرات محور جهت تأمین منابع مالی حمایت می کنیم و امروز نیز کلنگ واحد تولیدی صنایع غذایی در منطقه آزاد انزلی که 62 میلیارد ریال از منابع بانک توسعه تعاون تأمین اعتبار شده به زمین زده می شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تاسیس شعبه این بانک در منطقه آزاد انزلی از حمایت های مسرور برای تأسیس این شعبه قدردانی کرد و خواستار استمرار حمایت سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای بهره گیری شرکت‌های تولیدی و بازرگانی منطقه از بسته های حمایتی بانک توسعه تعاون شد.

در پایان این بازدید با حضور طالب‌پور عضو هیأت‌مدیره و معاون اقتصادی سازمان، مدیرعامل و مدیران ارشد بانک توسعه تعاون و تعدادی از فعالین اقتصادی منطقه، کلنگ احداث واحد تولیدی صنایع غذایی در این منطقه بر زمین زده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز